Start-upy nie mają płci, ale bardzo potrzeba im kobiet

- Nie poddawaj się po pierwszym niepowodzeniu. Wytrwałość ma kluczowe znaczenie w biznesie - mówi Aga Maciejowska, założycielka i szefowa start-upu Plan Be Eco.

Publikacja: 20.11.2023 11:02

"Buduj biznes z ludźmi, którzy są przy tobie kiedy upadasz, a nie tylko wtedy, kiedy odnosisz sukces

"Buduj biznes z ludźmi, którzy są przy tobie kiedy upadasz, a nie tylko wtedy, kiedy odnosisz sukces."

Foto: Adobe Stock

Czy płeć ma znaczenie w rozwijaniu tego rodzaju biznesu, jakim jest start-up?

Aga Maciejowska: Start-up, tak jak każdy biznes, nie ma płci. W rozwijaniu biznesu ważne są inne wskaźniki: gotowość rynku, komplementarny team, strategia wejścia na rynek, czas i budżet. No i najważniejsze, to czy produkt/usługa spełnia potrzeby grupy docelowej.

Pozostało 95% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Właścicielki marki Just Paul: Szyjemy tylko to, w czym same chciałybyśmy chodzić
Biznes
Małgorzata Kobylarczyk na czele zbrojeniowego giganta. "Płeć nie jest najważniejsza"
Biznes
Szef ważniejszy niż wynagrodzenie. Co dziś najbardziej cenią pracownicy i jak im to zapewnić?
Biznes
Japonia: budżety domowe pod ścisłą kontrolą kobiet
Materiał partnera
W branży motoryzacyjnej mężczyźni traktują kobiety jak równe sobie
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?