Beyonce rusza z nowym biznesem. Będzie działać w branży bliskiej jej mamie

Mówi się, że ostatnia fryzjerska metamorfoza gwiazdy miała na celu zwrócenie uwagi na nową markę linii kosmetyków do pielęgnacji włosów Cécred, której uruchomienie artystka ogłosiła kilka dni później.

Publikacja: 13.02.2024 10:48

Beyoncé już w maju 2023 roku dość enigmatycznie zapowiadała, że pragnie kontynuować poczynania swoje

Beyoncé już w maju 2023 roku dość enigmatycznie zapowiadała, że pragnie kontynuować poczynania swojej mamy w zakresie dbałości o włosy.

Foto: East News

Gdy Beyoncé pojawiła się na 66. gali rozdania nagród Grammy, sporym zaskoczeniem okazała się fryzura artystki. Spod kowbojskiego kapelusza zręcznie zestawionego ze skórzaną stylizacją Louis Vuitton zaprojektowaną przez Pharrella Williamsa, na ramiona diwy spływała fala bieluteńkich włosów. 

We wspólnocie siła

– Włosy są świętością – taki wpis pojawił się na oficjalnym profilu instagramowym Beyoncé, wraz z filmikiem prezentującym kadry z salonu fryzjerskiego Headliners prowadzonego przez jej matkę. To właśnie tam wielokrotnie nagradzana wokalistka zarabiała swoje pierwsze pieniądze, pomagając w zamiataniu włosów po wizytach klientek.

Oficjalnie sprzedaż produktów ruszy 20 lutego, ale już teraz można zarejestrować się na stronie cecred.com, podając swój adres mailowy, w oczekiwaniu na aktualne informacje na temat kosmetyków stworzonych przez tę obdarzoną wieloma talentami wokalistkę pamiętnego Destiny’s Child. – We wspólnocie siła – wyznała podczas jednego z wywiadów dla Harper’s Bazaar. – Jako córka właścicielki salonu fryzjerskiego już od najmłodszych lat miałam okazję obserwować wiele wpływowych kobiet, które budziły mój podziw. Lekarki, właścicielki przedsiębiorstw, artystki, nauczycielki, matki – one wszystkie pojawiały się w salonie i mogłam zobaczyć, że to miejsce jest dla kobiet pewnego rodzaju świętością – wspomina.

Emocje ukryte we włosach

– Widziałam, jak wiele emocji związanych jest z włosami, zwłaszcza u czarnoskórych kobiet. Branża beauty nie zawsze wychodzi temu naprzeciw i nie do końca rozumie te emocje – wyznała – Pragnę zbudować społeczność, w której kobiety wszystkich ras mogą komunikować i dzielić ze sobą te sekrety, abyśmy zadbały o siebie nawzajem. Chcę dać kobietom przestrzeń i możliwość poczucia własnej siły, która pozwoli im opowiedzieć te historie. To właśnie jest nasza moc – podkreśla.

W skład mającej swą premierę w tym miesiącu linii Cécred mają wejść między innymi kosmetyki do stylizacji włosów, suplementy diety, świece zapachowe, grzebienie, akcesoria do włosów, a także urządzenia elektryczne dające możliwość stworzenia idealnej fryzury bez konieczności wizyty w salonie fryzjerskim. Nie zdradzając wielu szczegółów na temat nowego przedsięwzięcia, Beyoncé już w maju ubiegłego roku dość enigmatycznie zapowiadała, że pragnie kontynuować poczynania swojej mamy w zakresie dbałości o włosy. – Mając możliwość zdobycia tak obszernej wiedzy w kwestii stylizacji włosów, zawsze marzyłam o tym, aby przejąć schedę po mamie i nieść tę wiedzę w świat – wyznała.

Czytaj więcej

Nikola Pośnik - Polka wystąpiła z Usherem na Super Bowl. Kim jest utalentowana tancerka?

Ok, mamy ich. Wrzucaj nowe kawałki

Cécred to nie jedyna nowość sygnowana nazwiskiem Knowles-Carter w najbliższych tygodniach. Wykorzystując najlepszy czas antenowy podczas tegorocznego finału Super Bowl artystka ogłosiła datę premiery kolejnej, wyczekiwanej przez fanów płyty – Renaissance Part II, która ma się ukazać 29 marca tego roku. Chwilę po tej zapowiedzi na serwisy streamingowe trafiły dwie piosenki pochodzące z płyty: Texas Hold ‘Em oraz 16 Carriages. Utrzymany w stylu country album jest kontynuacją poprzedniego, wielokrotnie nagradzanego Renaissance, który w formie filmu z koncertów trafił na ekrany kin w ubiegłym roku.

Autorka przebojów takich jak Single Ladies czy Crazy in Love zadbała o to, by po finale Super Bowl świat mówił właśnie o niej. Filmik poświęcony zapowiedzi nowego albumu koncentruje się wokół prób pobicia wszelkich możliwych rekordów w Interneci.e – Może będę startować na prezydenta? A może będę pierwszą kobietą w kosmosie, która wykona tam pierwszy utwór na żywo? Może pojawię się na scenie ze swoim awatarem AI? – dywaguje, po czym, zmęczona staraniami, prosi asystenta, aby po prostu umieścił w sieci dwa nowe hity – Ok, mamy ich. Wrzucaj te kawałki – konstatuje.

Nie da się ukryć, że każde nowe przedsięwzięcie artystki ma swoją odpowiednią oprawę, a czas oczekiwania jedynie zaostrza apetyt fanów na to, co ma do zaproponowania ta uzdolniona wokalistka, tancerka, producentka muzyczna, reżyserka i businesswoman. – Mówiłam, że Renaissance jeszcze się nie skończył – dodaje na zakończenie filmiku wyświetlonego podczas Super Bowl. Jak widać, to dopiero początek!

Źródła:

https://edition.cnn.com/

https://www.bbc.com/

https://variety.com/

https://cecred.com/

https://www.instagram.com/p/C3Os7bUxELf/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

Uroda
Marki z branży beauty apelują do nastolatek, aby nie kupowały „dorosłych” kosmetyków
Uroda
Makijaż na trening – lepiej znać te zasady, by uniknąć problemów z cerą
Uroda
Niedoskonałości - TAK, ale tylko z filtrami. Ekspertka o wizerunku kobiet w filmie i reklamie
Uroda
Beauty kids. Niebezpieczne zjawisko coraz bardziej daje o sobie znać wśród nastolatek
Uroda
Trendy na studniówkę 2024: naturalne włosy i klasyczny makijaż