Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.09.2025 07:28 Publikacja: 24.11.2023 14:39
Aitana Lopez została wykreowana przez AI z inicjatywy barcelońskiej agencji The Clueless
Foto: Adobe Stock
Aitana Lopez została wykreowana przez AI z inicjatywy barcelońskiej agencji, specjalizującej się we współpracy z influencerami, The Clueless. Firma zmagała się jednak z problemami finansowymi i postanowiła zrobić nietypowy krok marketingowy w nadziei, że dzięki niemu podreperuje chwiejący się budżet. Decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę. Aitana nie tylko uratowała finanse marki, ale również zapewniła jej ogromną popularność.
Losy wirtualnej influencerki na Instagramie obserwuje już 120 tys. followersów. Zapewnia to agencji miesięczne dochody w wysokości nawet 4 tys. euro, chociaż – jak podkreśla z dumą The Clueless – potencjalnie Lopez jest w stanie zarobić nawet 10 tys. euro.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
11 kobiet, 9 psów, żadnych mężczyzn i życie w myśl zasady „żadnych dramatów”. We wspólnocie The Bird’s Nest w Te...
Choć ze wszystkich generacji pokolenie Z jest najbardziej utożsamiane z Internetem, potencjalnych partnerów woli...
Sophie Turner znalazła się w ogniu krytyki po tym, jak opublikowała relację z koncertu Oasis, na który wybrała s...
Wyniki badania SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii przeprowadzonego na zlecenie Empiku, dostarczają ciekawy...
Grupie japońskich naukowców udało się ustalić, jakie są zależności między zapachami a różnymi emocjami. Eksperci...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas