Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.07.2025 00:10 Publikacja: 24.11.2023 14:39
Aitana Lopez została wykreowana przez AI z inicjatywy barcelońskiej agencji The Clueless
Foto: Adobe Stock
Aitana Lopez została wykreowana przez AI z inicjatywy barcelońskiej agencji, specjalizującej się we współpracy z influencerami, The Clueless. Firma zmagała się jednak z problemami finansowymi i postanowiła zrobić nietypowy krok marketingowy w nadziei, że dzięki niemu podreperuje chwiejący się budżet. Decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę. Aitana nie tylko uratowała finanse marki, ale również zapewniła jej ogromną popularność.
Losy wirtualnej influencerki na Instagramie obserwuje już 120 tys. followersów. Zapewnia to agencji miesięczne dochody w wysokości nawet 4 tys. euro, chociaż – jak podkreśla z dumą The Clueless – potencjalnie Lopez jest w stanie zarobić nawet 10 tys. euro.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polki są wobec siebie surowe i krytyczne – z jednej strony definiują bardzo ambitny wizerunek kobiety idealnej,...
Dania wprowadza nowe zasady dotyczące obowiązku wojskowego dla kobiet. Od 1 lipca 2025 kobiety, które ukończyły...
Badaczki z Uniwersytetu SWPS przyjrzały się temu, jak mieszkają młodzi dorośli w Polsce, a swoje wnioski opisał...
Z badania „Kim jest dla Polaków tata?” wynika, że ojcowie odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu charakteru swo...
Telewizory, tablety, smartfony i komputery – francuska minister zdrowia chce wprowadzić zakaz korzystania z urzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas