Aitana Lopez bije rekordy popularności. Influencerka wykreowana przez AI uratowała agencję, którą ja stworzyła

Aitana Lopez pochodzi z Hiszpanii, ma 25 lat, różowe włosy, ciało bogini i zadatki na prawdziwą gwiazdę. Tyle tylko, że istnieje... jedynie w wirtualnej rzeczywistości.

Publikacja: 24.11.2023 14:39

Aitana Lopez została wykreowana przez AI z inicjatywy barcelońskiej agencji The Clueless

Aitana Lopez została wykreowana przez AI z inicjatywy barcelońskiej agencji The Clueless

Foto: Adobe Stock

Aitana Lopez została wykreowana przez AI z inicjatywy barcelońskiej agencji, specjalizującej się we współpracy z influencerami, The Clueless.  Firma zmagała się jednak z problemami finansowymi i postanowiła zrobić nietypowy krok marketingowy w nadziei, że dzięki niemu podreperuje chwiejący się budżet. Decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę. Aitana nie tylko uratowała finanse marki, ale również zapewniła jej ogromną popularność.

Losy wirtualnej influencerki na Instagramie obserwuje już 120 tys. followersów. Zapewnia to agencji miesięczne dochody w wysokości nawet 4 tys. euro, chociaż – jak podkreśla z dumą The Clueless – potencjalnie Lopez jest w stanie zarobić nawet 10 tys. euro.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Styl życia
Nowy zakaz palenia w miejscach publicznych. Dla dobra dzieci
Styl życia
Dzień Dziecka. „Szczególnie dziś szczęśliwy maluch to nie ten, który wszystko ma”
Styl życia
Bezpieczne tylko w domu? Walka o zmianę sytuacji kobiet w Indiach trwa
Styl życia
Koniec szkodliwego trendu w Japonii. Zakazano nadawania dzieciom pewnych imion
Styl życia
Matka doskonała? Nie istnieje. „Zawsze integruje obraz złej macochy i dobrej wróżki”
Styl życia
103-letnia influencerka Joan Partridge podbija TikTok. Czym zasłynęła?
Styl życia
Zegarmistrzostwo wraca do łask? Zapomnianym rzemiosłem interesuje się pokolenie Z