Aktualizacja: 22.03.2025 12:52 Publikacja: 10.03.2024 12:42
Elle Macpherson
Nieprzeciętna uroda, figura godna zachwytu i niezliczone propozycje zawodowe pozwoliły Elle Macpherson rozwinąć nie tylko karierę w modelingu i filmie, ale i w biznesie.
Foto: PAP/EPA
Ostatni pokaz mody, w którym Australijka wzięła udział – prezentacja kolekcji Louis Vuitton w Paryżu – odbył się w 2010 roku. W trwającym od 24 lutego do 9 marca bieżącego roku Melbourne Fashion Week, modelka wystąpiła jednego wieczoru w trzech kreacjach: sięgającym do podłogi brązowym płaszczu nałożonym na pomarańczowy ciepły sweter i jedwabne spodnie z terakoty marki Viktoria & Woods. Podczas kolejnej prezentacji miała na sobie jasnożółty trencz i dopasowane spodnie marki Bianca Spender, a następnie zamknęła pokaz w zwiewnej, czarnej sukience boho i oversize'owej marynarce Aje.
Eksperci przewidują, że do 2025 roku aż 90 procent treści w internecie będzie wygenerowane przy pomocy sztucznej inteligencji. Ogromną część z nich będą stanowić — a właściwie już stanowią — obrazy, w tym wizerunki kobiet powielające utarte stereotypy na temat tego, jak powinno wyglądać kobiece ciało. Czy inna przyszłość tego, co widzimy w sieci, jest możliwa? Zdaniem marki Dove jeszcze nie jest za późno na pozytywną zmianę w tej kwestii.
Declan Lopez z New Jersey, której sukcesy opisuje CNN, ma IQ na poziomie geniuszki. Jakie działania powinni podejmować rodzice wybitnie uzdolnionych maluchów?
Jaki wpływ na kondycję mózgu mają drzemki? Są nowe wyniki badań.
Sukces, który udało się osiągnąć podczas szczytu COP28 zbiegł się z pogrążeniem nadziei na ograniczenie wzrostu temperatur. Pojawiają się głosy, że zmiana celów klimatycznych może okazać się bardziej motywująca.
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Rzecznik Praw Dziecka musi być "tubą", która pozwala dzieciom i młodzieży zabrać głos – mówi mec. Monika Horna-Cieślak, kandydatka na urząd Rzecznika Praw Dziecka.
Jazda na motocyklu to z całą pewnością wielka przyjemność, o czym zaświadczy każdy, kto chociaż raz miał okazję – legalnie, podkreślmy – poprowadzić maszynę na dwóch kołach.
Projekt autorstwa biura SAAN Architekci zdobył nagrodę w konkursie International Property Awards 2024. Wnętrza willi na Dolnym Śląsku to minimalizm i kojące kolory, a także otwarcie się na otaczającą dom przyrodę.
„Georges Blanc” to najstarsza gwiazdkowa restauracja na świecie. Pierwszą gwiazdkę w przewodniku Michelin zdobyła w 1929 roku. W 1981 roku otrzymała trzecią – i właśnie ją straciła, po 44 latach. „Nie spodziewaliśmy się tego” – skomentował szef kuchni restauracji „Georges Blanc”.
Kiedyś przyszła do nas klientka, znana scenografka, i powiedziała: „Chcę poczuć się wkurzona. Robię projekt, który jest fajny, ale zbyt klasyczny. Muszę poczuć wściekłość, bo inaczej nie będę wyrazista”. To było wyzwanie, ale znaleźliśmy dla niej zapach – mówi Victor Kochetov, twórca i współwłaściciel Mood Scent Bar, największej polskiej sieci perfumerii niszowych.
Warszawa i Kraków to miejsca, które najczęściej odwiedzają turyści przyjeżdżający do Polski. Na liście największych polskich atrakcji turystycznych na razie próżno szukać Łodzi. To jednak się stopniowo zmienia.
Neapolitańska dzielnica Scampia miała być tętniącym życiem, nowoczesnym i bezpiecznym osiedlem. Historia potoczyła się zupełnie inaczej. Obecnie trwa wyburzanie części blokowisk, które miały być symbolem nowoczesności Neapolu. Co powstanie na ich miejscu?
Raport Gallupa „World Happiness Report 2025” pokazuje dobrze znaną prawidłowość – najszczęśliwsi są mieszkańcy państw skandynawskich. Dla nas ważne jest to, że Polska zaliczyła w tym rankingu duży awans, osiągając najwyższe miejsce w historii.
Breitling, szwajcarski potentat na rynku zegarków, nie zwalnia tempa. Po zakupie Universal Genève w 2023 roku, Szwajcarzy ogłosili kolejne przejęcie. Dzięki temu z niebytu powróci 200-letnia marka zegarkowa Gallet, niezwykle zasłużona w erze pionierów lotnictwa.
W ostatnich latach wiele znanych marek odzieżowych przeżywało kłopoty. Niektóre z nich, jak Forever 21, nie poradziły sobie z konkurencją. Gap, amerykańska marka znana na całym świecie, wychodzi na prostą. Nowa strategia zaczyna działać - oceniają analitycy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas