Reklama
Rozwiń

Jane Birkin: Kobiety na całym świecie marzą o torebkach sygnowanych jej nazwiskiem

Jane Birkin, która stała się muzą twórców kultowych torebek marki Hermès, z nieskrywaną niechęcią odnosiła się do sygnowanego jej nazwiskiem akcesorium. Za...

Dr Pamela Szczerbik-Chudy o ubiorze: W pierwszych trzech sekundach oceniamy człowieka

Gościem kolejnego odcinka podcastu „Powiedz to kobiecie” jest Pamela Szczerbik-Chudy, doktor nauk o kulturze, specjalizująca się w badaniach nad modą, nowy...

Obrońcy praw zwierząt zarzucają Madonnie, że promuje okrucieństwo. W czym tkwi problem?

Najnowsze zdjęcia Madonny pozującej w kilku różnych stylizacjach, zostały zauważone przez obrońców praw zwierząt, którzy skrytykowali prezentowaną przez gw...

Sashiko – japońskie „małe dźgnięcia” dały początek ciekawemu kobiecemu biznesowi

W dobie konsumpcjonizmu i nawyku wypełniania szaf nowymi ubraniami dwie mieszkanki Nowego Jorku założyły firmę zajmującą się naprawą zniszczonej odzieży, w...

Nowy dress code na festiwalu w Cannes. Kto i czego nie będzie mógł nosić?

Po zakazie zatrzymywania się na schodach do pałacu festiwalowego oraz zbyt długiego pozowania fotografom, przy okazji 78. edycji festiwalu filmowego w Cann...

Polki z pokolenia Z budują nowe spojrzenie na ubrania. „To nie są po prostu rzeczy"

Najmłodsze Polki to ta grupa wiekowa, wśród której najwięcej kobiet jest zadowolonych ze swojego stylu – wynika z raportu „Demokratyzacja mody w Polsce". O...

Met Gala 2025: garnitur w 400 interpretacjach

Motyw przewodni tegorocznej Met Gali – „Superfine: Tailoring Black Style” – został zinterpretowany na różne sposoby przez licznie zgromadzone na wydarzeniu...

Boom boom, czyli luksus dla tych, których na niewiele stać. Nowy trend w pokoleniu Z

Wyglądać jak bohaterowie „Dynastii”, „Pretty Woman” (oczywiście po metamorfozie) czy „American Psycho” – to założenie popularnego wśród przedstawicieli pok...

Zakupy jubilerskie przenoszą się do sieci. Bonore przyciąga ceną i jakością

Rynek jubilerski pełen jest obietnic. Lśniące witryny, wysokie ceny i hasła o „wiecznej miłości” potrafią przytłoczyć, zwłaszcza gdy szukamy czegoś konkret...

Francja chce karać za negatywne skutki ekspresowej mody. Trwają prace nad ustawą

Ustanowienie definicji szybkiej mody (fast fashion), podnoszenie świadomości konsumentów, utworzenie kary ekologicznej oraz zakaz reklamy ubrań i akcesorió...

H&M eksperymentuje z klonami modelek stworzonymi przez AI. Zagrożenie czy usprawnienie?

Firma H&M zamierza stworzyć klony AI, w pełni odzwierciedlające ludzkich modeli biorących udział w kampaniach marki. W bieżącym roku ma powstać 30 takich „...

Wyśmiewane show Meghan Markle jednak inspiruje. Oto marki, które dzięki niemu zarabiają krocie

O programie „With Love, Meghan” napisano wiele, wyśmiewając tematykę show i komentarze prowadzącej. Jednak zaprezentowane przez Meghan Markle stylizacje do...

Klienci brytyjskiej marki odzieżowej skarżą się na wygląd promujących ją modelek. „Hipokryzja”

Ponad sto dziennie - tyle skarg otrzymuje Brigitte Read, założycielka firmy odzieżowej Snag produkującej ubrania plus size. Zarzut? Modelki prezentujące ko...

Pokolenie Z wskrzesza modę na „power dressing”? Wiele z nich nigdy nie miało okazji tak się ubrać

Pełny garnitur, z klasyczną koszulą i krawatem wrócił na wybiegi i czerwone dywany. W takich zestawach wystąpiło w ostatnim czasie wiele znanych kobiet, tr...

To nie zdarza się w każdym sezonie. Wraca moda na kontrowersyjne ozdoby głowy

Po latach królowania minimalistycznych stylizacji fryzur swój wielki powrót będą świętować wyraziste, przykuwające wzrok ozdoby włosów – tak przynajmniej u...

Katarzyna Daniłko czyli Pani od jakości: Lewa strona mówi nam o ubraniu wszystko

Lepiej mieć jedną porządną marynarkę niż pięć poliestrowych – czyli jak kupować mądrze, świadomie, by rzeczy służyły nam na lata. Czym różni się marketing...

Pokolenie Z pogrąży najstarsze polskie marki odzieżowe? „Nie wystarczy być na czasie”

Pokolenie Z dyktuje nowe warunki działania w wielu obszarach życia społecznego i biznesowego. Młodzi wyznaczają trendy, które po prostu trzeba uwzględniać,...

Zakupoholiczka odkryła najbardziej ekologiczne ubrania świata i została aktywistką

W ostatnim czasie w mediach zaczęło być głośno o Lee So-yeon. Jeszcze nie tak dawno pochodząca z Korei Południowej kobieta nałogowo kupowała nowe ubrania w...

Milion sprzedanych sukienek. Nell Diamond o sukcesie swojej marki

W czasie pandemii Covid-19 Nell Diamond zaprojektowała ubranie, które miało zapewnić jej wygodę w domowym biurze. Lekką sukienkę na cienkich ramiączkach po...

Stella McCartney zrobiła odważny krok i rozpoczęła nowy rozdział w życiu zawodowym

5 lat po tym, jak jeden z wiodących producentów dóbr luksusowych, LVMH, nabył mniejszościowy pakiet akcji marki Stelli McCartney, projektantka odkupiła udz...