Gdy na początku października Nicole Kidman została ambasadorką Chanel, podczas inauguracyjnego pokazu mody francuskiej marki towarzyszyły jej córki, 17-letnia Sunday Rose i 14-letnia Faith Margaret. Choć dla młodszej pociechy aktorki było to pierwsze takie „wyjście”, do licznych zdjęć u boku mamy pozowała bez cienia skrępowania, a w kierunku pierwszego rzędu, w którym miała zasiąść, by obejrzeć show, zmierzała pewnym krokiem, dotrzymując tempa bardziej doświadczonej siostrze. Ta miała już okazję wziąć udział w wydarzeniu podobnej rangi, gdy jako 16-latka otwierała paryski pokaz mody Miu Miu w charakterze modelki. – Obiecałam jej, że po jej 16. urodzinach zgodzę się na udział w pokazie – deklarowała Nicole Kidman w rozmowie z Victorią Beckham dla magazynu „Vogue” w sierpniu .
Brytyjska projektantka mody nie czekała aż tak długo z decyzją o udziale swoich dzieci w licznych pokazach i spotkaniach, podczas których występuje w charakterze organizatorki lub osoby zasiadającej w honorowym, pierwszym rzędzie. 14-letnia obecnie Harper Beckham, najmłodsza pociecha gwiazdorskiej pary – Victorii i Davida Beckhamów – miała zaledwie dwa lata, gdy siedząc na kolanach taty podziwiała kolekcję ubrań sygnowanych logo marki swojej mamy. Widok uroczej dziewczynki w sukni z kokardami oraz w starannie zaczesanym koczku na czubku głowy rozczulił między innymi Annę Wintour, zajmującą miejsce tuż obok i zerkającą w stronę dwulatki z rzadko goszczącym na jej twarzy uśmiechem.
Dla dzieci gwiazd, obecność na prestiżowych pokazach mody, premierach filmowych, galach rozdania nagród czy balach charytatywnych stanowi stały element ich codzienności, a chęć rozwoju kariery w kierunku zbliżonym do tego, który obrali rodzice, zdaje się naturalnym wyborem. Do grona młodych osób, podejmujących kolejne zawodowe wyzwania w świecie show-biznesu, będącym dla nich naturalnym środowiskiem za sprawą działalności znanych rodziców, wkracza też Apple Martin, 21-letnia córka Gwyneth Paltrow i Chrisa Martina. Jako ambasadorka marki Self-Portrait zamieszcza na profilu instagramowym zdjęcia, które prezentują jej osiągnięcia, nie tylko w świecie mody.
Założyciel Self-Portrait o Apple Martin: komunikatywna, profesjonalna, niezmiernie zabawna
– Witaj w rodzinie – brzmi podpis pod portretem lekko zamyślonej blondynki zerkającej w obiektyw trzymanego w dłoni telefonu. Ogłoszona przez brytyjską markę Self-Portrait współpraca z 21-letnią Apple Martin spotkała się z natychmiastową reakcją ze strony internautów. – Wyglądasz zjawiskowo; Trudno oderwać od ciebie wzrok – pisano w komentarzach. Na kolejnych fotografiach zamieszczanych tuż po tym, jak nazwisko nowej ambasadorki marki zostało podane do publicznej wiadomości, widać córkę gwiazdorskiej pary pozującą do zdjęć w scenerii rajskiego ogrodu. Zrywanie jabłek z drzew, strzelanie z łuku, piknik w bajecznej scenerii czy pozowanie z wijącym się wokół szyi wężem, mają służyć nie tylko prezentacji najnowszej kolekcji ubrań Self-Portrait, ale i „podkreślać swobodną autoekspresję bohaterki, tożsamą z charakterem marki” – jak można przeczytać w komentarzu pod sesją zdjęciową.