Meghan Markle powiększa swoje biznesowe imperium. Co będzie sprzedawać?

Wydaje się, że Meghan Markle chce konkurować z Gwyneth Paltrow, właścicielką lifestyle’owej marki Goop. W portfolio jej nowej marki American Riviera Orchard znajdzie się m.in. linia kosmetyków.

Publikacja: 27.03.2024 21:01

Meghan Markle rozbudowuje portfolio swojej marki American Riviera Orchard.

Meghan Markle rozbudowuje portfolio swojej marki American Riviera Orchard.

Foto: PAP/PA

Grono celebrytek posiadających własne lifestyle’owe marki już niebawem się powiększy. Niekwestionowaną, choć wielokrotnie krytykowaną liderką w tej branży jest posiadająca luksusową markę Goop aktorka Gwyneth Paltrow. Wygląda na to, że w jej ślady chce pójść żona brytyjskiego księcia Harry’ego, Meghan Markle.

Linia kosmetyków w portfolio nowej marki Meghan Markle

Informację o uruchomieniu własnej marki o nazwie American Riviera Orchard Meghan Markle ogłosiła w połowie marca. Na oficjalnej stronie i kanałach społecznościowych marki nie ma jak na razie żadnych konkretnych informacji na temat tego, co zamierza sprzedawać 42-letnia Amerykanka.

Logo marki jest jednak iście królewskie. Z kolei lakoniczny opis, jaki widnieje na oficjalnym koncie marki na Instagramie o treści „od Meghan, księżnej Sussex” jasno sugeruje, że arystokratyczne konotacje stanowią kluczowy element tożsamości American Riviera Orchard (choć sama Markle zrezygnowała z pracy dla brytyjskiego dworu).

Wiadomo też, że siedzibą nowej firmy Markle jest Montecito — położona na kalifornijskim wybrzeżu enklawa gwiazd Hollywood i celebrytów, gdzie Markle mieszka razem z rodziną (swój dom ma tu również Gwyneth Paltrow). Można zatem przypuszczać, że będziemy mieli do czynienia z produktami luksusowymi — i że z pewnością nie będzie tanio.

Dziennikarze magazynu „People” dotarli do dokumentów Biura Patentowego Stanów Zjednoczonych z 9 marca 2024 roku, które zdradzają, co konkretnie zamierza sprzedawać księżna Sussex. Na długiej liście produktów sygnowanych marką American Riviera Orchard znajdują się między innymi kosmetyki do pielęgnacji ciała, kosmetyki kolorowe i perfumy.

Czytaj więcej

Efekt Meghan Markle. Kolejne stylizacje księżnej przynoszą gigantyczne zyski markom odzieżowym

Meghan Markle urządzi całe domy swoich klientów, a nawet ich nakarmi

Jak ustalono, poza kosmetykami w portfolio marki American Riviera Orchard znajdą się również biżuteria, a także rozmaite akcesoria dekoracyjne, perfumy do domu i rozmaite utensylia, w tym przybory łazienkowe i kuchenne, ceramikę, szkło, sztućce, poduszki, kołdry, poszewki, ręczniki, ścierki i inne domowe tekstylia. Nie zabrakło również akcesoriów wpisujących się w sferę wellness, między innymi mat do jogi i poduszek do medytacji.

Markle chce sprzedawać również żywność: zarejestrowała różnego rodzaju przetwory, suszone owoce i warzywa, ciastka, kawę, herbatę, przyprawy, ketchupy, musztardy i inne sosy. Księżna Sussex zamierza także zadbać o dobrostan pupili swoich klientów — w dokumencie zapisano produkty dla czworonogów, między innymi szampony i odżywki, karmę i gadżety.

Oprócz bycia aktorką i filantropką, Meghan Markle już od dawna działa na polu biznesowym, z różnymi wszakże efektami. Razem z księciem Harrym wciąż współpracuje z Netflixem, w planie są kolejne produkcje na tej platformie. Amerykanka należy też do grona inwestorów produkującej kawy instant marki Clevr Blend oraz firmy inwestycyjnej Ethic.

Markle cały czas próbuje również swoich sił jako podcasterka. Po nieudanej współpracy z platformą Spotify i kontrowersjach wokół jej lifestyle’owego podcastu „Archetypes” niedawno podpisała kolejny kontrakt, tym razem z firmą Lemonada Media. Na jej efekty — podobnie jak na nowe linie produktów sygnowanych marką American Riviera Orchard — trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.

Źródło: Magazyn „People”

Grono celebrytek posiadających własne lifestyle’owe marki już niebawem się powiększy. Niekwestionowaną, choć wielokrotnie krytykowaną liderką w tej branży jest posiadająca luksusową markę Goop aktorka Gwyneth Paltrow. Wygląda na to, że w jej ślady chce pójść żona brytyjskiego księcia Harry’ego, Meghan Markle.

Linia kosmetyków w portfolio nowej marki Meghan Markle

Pozostało 90% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Ludzie
Suri Cruise kończy 18 lat. Ojciec przestanie łożyć na jej utrzymanie?
Ludzie
Iga Światek ambasadorką Lancôme. Znamy kulisy współpracy
Ludzie
Seniorki gwiazdami sieci dzięki swoim opiekunom. Na czym polega zjawisko "carefluencers"?
Ludzie
Fin zastąpił Seraphinę. Dziecko kolejnej sławnej pary nie identyfikuje się ze swoją płcią
Ludzie
Sytuacja bez precedensu: Senegal ma dwie pierwsze damy. Nowy prezydent jest bigamistą