Reklama
Rozwiń
Reklama

Meghan Markle powiększa swoje biznesowe imperium. Co będzie sprzedawać?

Wydaje się, że Meghan Markle chce konkurować z Gwyneth Paltrow, właścicielką lifestyle’owej marki Goop. W portfolio jej nowej marki American Riviera Orchard znajdzie się m.in. linia kosmetyków.

Publikacja: 27.03.2024 21:01

Meghan Markle rozbudowuje portfolio swojej marki American Riviera Orchard.

Meghan Markle

Meghan Markle rozbudowuje portfolio swojej marki American Riviera Orchard.

Foto: PAP/PA

Grono celebrytek posiadających własne lifestyle’owe marki już niebawem się powiększy. Niekwestionowaną, choć wielokrotnie krytykowaną liderką w tej branży jest posiadająca luksusową markę Goop aktorka Gwyneth Paltrow. Wygląda na to, że w jej ślady chce pójść żona brytyjskiego księcia Harry’ego, Meghan Markle.

Linia kosmetyków w portfolio nowej marki Meghan Markle

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ludzie
Księżniczka Ingrid Alexandra tak skomentowała oskarżenia obciążające jej przyrodniego brata
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ludzie
90-latka ukończyła wymarzone studia. Jakie ma plany zawodowe?
Ludzie
Maria Corina Machado z Pokojową Nagrodą Nobla. „To powrót do podstawowych wartości”
Ludzie
Księżniczka Stefania z Monako wycofuje się z życia publicznego: Niczego nie żałuję
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ludzie
Pierwsza kobieta na czele Kościoła Anglii. Sarah Mullally arcybiskupem Canterbury
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama