Grono celebrytek posiadających własne lifestyle’owe marki już niebawem się powiększy. Niekwestionowaną, choć wielokrotnie krytykowaną liderką w tej branży jest posiadająca luksusową markę Goop aktorka Gwyneth Paltrow. Wygląda na to, że w jej ślady chce pójść żona brytyjskiego księcia Harry’ego, Meghan Markle.
Linia kosmetyków w portfolio nowej marki Meghan Markle
Informację o uruchomieniu własnej marki o nazwie American Riviera Orchard Meghan Markle ogłosiła w połowie marca. Na oficjalnej stronie i kanałach społecznościowych marki nie ma jak na razie żadnych konkretnych informacji na temat tego, co zamierza sprzedawać 42-letnia Amerykanka.
Logo marki jest jednak iście królewskie. Z kolei lakoniczny opis, jaki widnieje na oficjalnym koncie marki na Instagramie o treści „od Meghan, księżnej Sussex” jasno sugeruje, że arystokratyczne konotacje stanowią kluczowy element tożsamości American Riviera Orchard (choć sama Markle zrezygnowała z pracy dla brytyjskiego dworu).
Wiadomo też, że siedzibą nowej firmy Markle jest Montecito — położona na kalifornijskim wybrzeżu enklawa gwiazd Hollywood i celebrytów, gdzie Markle mieszka razem z rodziną (swój dom ma tu również Gwyneth Paltrow). Można zatem przypuszczać, że będziemy mieli do czynienia z produktami luksusowymi — i że z pewnością nie będzie tanio.
Dziennikarze magazynu „People” dotarli do dokumentów Biura Patentowego Stanów Zjednoczonych z 9 marca 2024 roku, które zdradzają, co konkretnie zamierza sprzedawać księżna Sussex. Na długiej liście produktów sygnowanych marką American Riviera Orchard znajdują się między innymi kosmetyki do pielęgnacji ciała, kosmetyki kolorowe i perfumy.