Efekt Meghan Markle. Kolejne stylizacje księżnej przynoszą gigantyczne zyski markom odzieżowym

Świat opanowało zjawisko Meghan Markle effect – cokolwiek założy żona księcia Harry’ego, natychmiast staje się to hitem sprzedażowym.

Publikacja: 19.02.2024 12:51

Paparazzi wykorzystują każdą okazję do sfotografowania byłej księżnej, a dziennikarze skrupulatnie w

Paparazzi wykorzystują każdą okazję do sfotografowania byłej księżnej, a dziennikarze skrupulatnie wyliczają kwoty przeznaczone na każdą stylizację.

Foto: East News

Wcielając się w rolę ambitnej prawniczki Rachel Zane w serialu Suits, Meghan Markle zyskała sporą popularność, a prezentowane na ekranie stylizacje dodawały jej postaci charakteru i wiarygodności. Doskonale skrojone ołówkowe spódnice, taliowane marynarki czy beżowe kardigany świetnie wpisywały się w konwencję serialu i sprawiały, że to właśnie ona kradła show, mimo że główna rola należała do Patricka J. Adamsa. Choć prace nad serialem zakończono, a Meghan Markle od 2016 roku znana jest już z innej roli, to o jej stylizacjach wciąż jest głośno.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ludzie
Księżna Hanoweru wraca do obowiązków po rozwiązanych problemach ze zdrowiem
Ludzie
Nieobecna pierwsza dama. Działanie Melanii Trump drażliwym tematem w Białym Domu
Ludzie
Kai Schreiber, córka aktorów, dokonała coming outu. Reakcje rodziców jednoznaczne
Ludzie
Księżniczka Izabela z Danii skończyła 18 lat. W prezencie dostała diamentową tiarę
Ludzie
Lista Time100. Kobieca reprezentacja nieco mniejsza niż przed rokiem