Reklama

Efekt Meghan Markle. Kolejne stylizacje księżnej przynoszą gigantyczne zyski markom odzieżowym

Świat opanowało zjawisko Meghan Markle effect – cokolwiek założy żona księcia Harry’ego, natychmiast staje się to hitem sprzedażowym.

Publikacja: 19.02.2024 12:51

Paparazzi wykorzystują każdą okazję do sfotografowania byłej księżnej, a dziennikarze skrupulatnie w

Paparazzi wykorzystują każdą okazję do sfotografowania byłej księżnej, a dziennikarze skrupulatnie wyliczają kwoty przeznaczone na każdą stylizację.

Foto: East News

Wcielając się w rolę ambitnej prawniczki Rachel Zane w serialu Suits, Meghan Markle zyskała sporą popularność, a prezentowane na ekranie stylizacje dodawały jej postaci charakteru i wiarygodności. Doskonale skrojone ołówkowe spódnice, taliowane marynarki czy beżowe kardigany świetnie wpisywały się w konwencję serialu i sprawiały, że to właśnie ona kradła show, mimo że główna rola należała do Patricka J. Adamsa. Choć prace nad serialem zakończono, a Meghan Markle od 2016 roku znana jest już z innej roli, to o jej stylizacjach wciąż jest głośno.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ludzie
Nadeen Ayoub pierwszą reprezentantka Palestyny w konkursie Miss Universe
Ludzie
Tenisistka Monica Seles jest nieuleczalnie chora. Powiedziała, jakie objawy ją zaniepokoiły
Ludzie
Jennifer Aniston wspomina rozwód z Bradem Pittem: Nie pisałam się na to
Ludzie
Dua Lipa z nowym obywatelstwem. „Nasz głos na świecie”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Ludzie
„Ludobójstwo pokolenia kobiet”. Jamie Lee Curtis w ogniu krytyki za ostrą wypowiedź
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama