Efekt Meghan Markle. Kolejne stylizacje księżnej przynoszą gigantyczne zyski markom odzieżowym

Świat opanowało zjawisko Meghan Markle effect – cokolwiek założy żona księcia Harry’ego, natychmiast staje się to hitem sprzedażowym.

Publikacja: 19.02.2024 12:51

Paparazzi wykorzystują każdą okazję do sfotografowania byłej księżnej, a dziennikarze skrupulatnie w

Paparazzi wykorzystują każdą okazję do sfotografowania byłej księżnej, a dziennikarze skrupulatnie wyliczają kwoty przeznaczone na każdą stylizację.

Foto: East News

Wcielając się w rolę ambitnej prawniczki Rachel Zane w serialu Suits, Meghan Markle zyskała sporą popularność, a prezentowane na ekranie stylizacje dodawały jej postaci charakteru i wiarygodności. Doskonale skrojone ołówkowe spódnice, taliowane marynarki czy beżowe kardigany świetnie wpisywały się w konwencję serialu i sprawiały, że to właśnie ona kradła show, mimo że główna rola należała do Patricka J. Adamsa. Choć prace nad serialem zakończono, a Meghan Markle od 2016 roku znana jest już z innej roli, to o jej stylizacjach wciąż jest głośno.

Pozostało jeszcze 91% artykułu
O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Ludzie
Odeszła Marianne Faithfull. "Kiedy zaczynałam, kobiety były dekoracją"
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Ludzie
Andie MacDowell o swoim schorzeniu: Dolegliwości ustąpiły, uważam to za cud!
Ludzie
Nominowana do Oscara Marjane Satrapi nie przyjęła Legii Honorowej na znak solidarności z irańskimi kobietami
Ludzie
Premiera nowej serii programu Meghan Markle przełożona. Co się stało?
Ludzie
Księżna Kate obchodzi 43 urodziny. Wiadomo, jak celebruje swoje święto