Reklama
Rozwiń
Reklama

Maria Góralczyk: Praca agenta nieruchomości jest niedoceniana

1,5 roku temu Maria Góralczyk uruchomiła agencję nieruchomości The Leader’s Premium Real Estate. Od tego czasu jej agenci przeprowadzili 150 transakcji sprzedaży i wynajmu. Była aktorka opowiada o tym, jak stała się prężnie działającą bizneswoman i co dziś liczy się w jej branży.

Publikacja: 14.11.2023 15:07

Maria Góralczyk: W pierwszym miesiącu pracy udało mi się od razu sprzedać dwie nieruchomości.

Maria Góralczyk: W pierwszym miesiącu pracy udało mi się od razu sprzedać dwie nieruchomości.

Foto: Edmund Magdebursky

Co dzisiejsza Maria Góralczyk – agentka nieruchomości, powiedziałaby Marysi aktorce sprzed lat?

Ufaj swojej intuicji. Idź za nią. Nie bój się błędów, ale ucz się na nich – bez tego nigdy nie ruszysz z miejsca. Pamiętaj, że cokolwiek się dzieje, dzieje się po coś. Dzieje się dla ciebie. Nawet jeśli teraz jest ci źle, czas pokaże, że to wyjdzie ci na dobre.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes i prawo
Ciemna strona ery AI. „Wprowadza do środowiska pracy nową grupę stresorów”
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes i prawo
W Polsce przybywa członkiń zarządów firm i prezesek. Nowe dane
Biznes i prawo
Zawód okołoprawniczy na liście zagrożonych przez AI. Kto powinien myśleć o zmianie fachu?
Biznes i prawo
Historyczny moment w Namibii. Najwyższe stanowiska państwowe obejmują trzy kobiety
Materiał Promocyjny
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Biznes i prawo
„Personalizacja sięga poziomu mikro”. Etyka w marketingu w erze AI nabiera nowego znaczenia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama