Reklama

Wybrano Miss America 2024. Tytuł zdobyła Podporucznik Sił Powietrznych i pilotka myśliwca

Najpiękniejszą Amerykanką została 22-letnia Madison Marsh z Kolorado. Jej historia wzrusza i inspiruje.

Publikacja: 16.01.2024 14:47

Miss America to zupełnie inny konkurs niż organizowany od 1952 roku Miss USA.

Miss America to zupełnie inny konkurs niż organizowany od 1952 roku Miss USA.

Foto: Adobe Stock

W miniony weekend odbyły się Wybory Miss America 2024. Wydarzenie zorganizowano w Orlando na Florydzie. Madison Marsh zdobyła tytuł najpiękniejszej Amerykanki, tym samym pokonując 50 konkurentek (przedstawicielkę każdego ze stanów oraz kandydatkę ze stołecznego Dystryktu Kolumbii).

Niedzielny wieczór był ostatnim etapem konkursu, podczas którego rywalizowało ze sobą już tylko 11 kobiet. 10 z nich wybrali jurorzy, natomiast o udziale ostatniej zdecydowali widzowie z całego kraju. Finałowy etap składał się z czterech rund. W pierwszej z nich kandydatki zaprezentowały się w strojach kąpielowych. Kolejna runda była dyskusją na wybrany temat. W poprzednich latach kandydatki odpowiadały na pytania jury, teraz wzięły udział w rozmowie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Jej historia
Nie żyje aktorka Diane Keaton. „Stałam się mistrzynią w ukrywaniu się”
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Jej historia
Ojciec, Roman Polański, nie dał jej pieniędzy na film. Poradził, żeby nakręciła go iPhonem
Jej historia
Jane Goodall do końca miała po brzegi wypełniony kalendarz. Oto, co jeszcze planowała
Jej historia
Niespodziewany rozkwit kariery odurzył Sabrinę Impacciatore. Jak sobie z tym radzi?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Jej historia
Z wioski rybackiej do Doliny Krzemowej. Fidji Simo wiceprezeską Open AI
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama