Reklama
Rozwiń
Reklama

Angelina Jolie tworzy markę odzieżową. Projektowaniem zajmą się klientki

Atelier Jolie, marka odzieżowa aktorki ma działać według nietypowych zasad. Angelina Jolie chce, by klientki angażowały się w cały proces projektowania ubrań.

Publikacja: 03.09.2023 12:26

Angelina Jolie tworzy markę odzieżową. Projektowaniem zajmą się klientki

Foto: AFP

„Zaczynam coś nowego — kolektyw, w którym każdy może tworzyć” — ogłosiła przed wakacjami Angelina Jolie na swoim Instagramie. Amerykańska aktorka postanowiła spróbować swoich sił w branży mody, uruchomiając własną markę o nazwie Atelier Jolie.

Będzie to kreatywna społeczność, w której w procesie projektowania kolekcji wezmą udział nie tylko projektanci, ale również krawcy i inni rzemieślnicy z całego świata — a także sami klienci i klientki. „Każdy może tworzyć” – napisała Angelina Jolie na stronie swojej nowej firmy, Atelier Jolie. Jak ma działać marka stworzona przez słynną aktorkę?

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Moda
„Efekt Sanae”: Świat oszalał na punkcie torebki premier Japonii. Co to za model?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Moda
Córka Gwyneth Paltrow podbija nie tylko świat mody. Zasługuje na miano "nepo baby"?
Moda
Osobista torebka Jane Birkin marki Hermès idzie pod młotek. „Moja towarzyszka podróży”
Moda
Gigant branży mody ma nową dyrektorkę kreatywną. Kto będzie projektować męską linię Hermèsa?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Moda
Słynny dom mody po 37 latach żegna się z dyrektor kreatywną. Koniec pewnej ery
Reklama
Reklama