Nowa najbardziej pożądana marka. Projektują m.in. dla Beyoncé

Loewe to hiszpański dom mody, który w lipcu został okrzyknięty najgorętszą marką mody na świecie w rankingu The Lyst Index. Stworzył kostiumy na tegoroczną trasę koncertową Beyoncé. Nigdy dotąd nie zajął tak wysokiej pozycji w tym rankingu.

Publikacja: 02.09.2023 10:34

Loewe Puzzle Bag (na zdjęciu) kosztuje około 2,5 tys. dolarów.

Loewe Puzzle Bag (na zdjęciu) kosztuje około 2,5 tys. dolarów.

Foto: Adobe Stock

Hiszpański dom mody pracował na tę pozycję przez kilka ostatnich sezonów. Udane kolekcje i kolaboracje — między innymi z amerykańską piosenkarką Beyoncé — przyniosły marce duży komercyjny sukces.

Loewe na szczycie rankingu The Lyst Index

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Moda
Jane Birkin: Kobiety na całym świecie marzą o torebkach sygnowanych jej nazwiskiem
Moda
Dr Pamela Szczerbik-Chudy o ubiorze: W pierwszych trzech sekundach oceniamy człowieka
Moda
Obrońcy praw zwierząt zarzucają Madonnie, że promuje okrucieństwo. W czym tkwi problem?
Moda
Sashiko – japońskie „małe dźgnięcia” dały początek ciekawemu kobiecemu biznesowi
Moda
Nowy dress code na festiwalu w Cannes. Kto i czego nie będzie mógł nosić?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama