Reklama

Nowa najbardziej pożądana marka. Projektują m.in. dla Beyoncé

Loewe to hiszpański dom mody, który w lipcu został okrzyknięty najgorętszą marką mody na świecie w rankingu The Lyst Index. Stworzył kostiumy na tegoroczną trasę koncertową Beyoncé. Nigdy dotąd nie zajął tak wysokiej pozycji w tym rankingu.

Publikacja: 02.09.2023 10:34

Loewe Puzzle Bag (na zdjęciu) kosztuje około 2,5 tys. dolarów.

Loewe Puzzle Bag (na zdjęciu) kosztuje około 2,5 tys. dolarów.

Foto: Adobe Stock

Hiszpański dom mody pracował na tę pozycję przez kilka ostatnich sezonów. Udane kolekcje i kolaboracje — między innymi z amerykańską piosenkarką Beyoncé — przyniosły marce duży komercyjny sukces.

Loewe na szczycie rankingu The Lyst Index

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Moda
Julia Kuczyńska najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży mody. Oto, ile jest warta
Moda
Trenerka savoir-vivre'u o tym, jak prezydentowa Marta Nawrocka wypadła w Watykanie
Moda
Projektantka odpowiedzialna za kreacje Agaty Dudy ocenia stylizacje obecnej prezydentowej
Moda
Czyją córką jest Chloe Malle, nowa redaktorka naczelna amerykańskiego „Vogue’a”?
Moda
Modelka AI na łamach znanego magazynu o modzie. Nowe standardy piękna?
Reklama
Reklama