Nowa najbardziej pożądana marka. Projektują m.in. dla Beyoncé

Loewe to hiszpański dom mody, który w lipcu został okrzyknięty najgorętszą marką mody na świecie w rankingu The Lyst Index. Stworzył kostiumy na tegoroczną trasę koncertową Beyoncé. Nigdy dotąd nie zajął tak wysokiej pozycji w tym rankingu.

Publikacja: 02.09.2023 10:34

Loewe Puzzle Bag (na zdjęciu) kosztuje około 2,5 tys. dolarów.

Loewe Puzzle Bag (na zdjęciu) kosztuje około 2,5 tys. dolarów.

Foto: Adobe Stock

Hiszpański dom mody pracował na tę pozycję przez kilka ostatnich sezonów. Udane kolekcje i kolaboracje — między innymi z amerykańską piosenkarką Beyoncé — przyniosły marce duży komercyjny sukces.

Loewe na szczycie rankingu The Lyst Index

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Moda
Nowy dress code na festiwalu w Cannes. Kto i czego nie będzie mógł nosić?
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Moda
Polki z pokolenia Z budują nowe spojrzenie na ubrania. „To nie są po prostu rzeczy"
Moda
Met Gala 2025: garnitur w 400 interpretacjach
Moda
Boom boom, czyli luksus dla tych, których na niewiele stać. Nowy trend w pokoleniu Z
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Moda
Zakupy jubilerskie przenoszą się do sieci. Bonore przyciąga ceną i jakością
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont