Aktualizacja: 20.05.2025 08:56 Publikacja: 13.09.2023 09:46
Katarzyna Łakińska
Katarzyna Łakińska: "Młodzi rekruterzy nie potrafią rozmawiać z doświadczonymi osobami, bo realizują punkt po punkcie plan z briefu".
Foto: Julita Ledzińska
W ostatnim czasie modne stało się hasło "flexi is new sexy". Kim są przedstawiciele pokolenia flexi?
Katarzyna Łakińska: Młodymi duchem, dynamicznymi ludźmi, przed którymi jeszcze jest bardzo, bardzo wiele możliwości. Są to osoby elastyczne, które potrafią przestawiać się zgodnie z potrzebami pracodawców. Mówiąc językiem marketingowym: potrafią „switchować” pomiędzy wieloma dziedzinami. Mają bardzo duży potencjał, doświadczenie, ogromną wiedzą i apetyt na życie. Dokonują niezwykłych rzeczy.
Wśród młodych osób rośnie zainteresowanie naprawą i produkcją zegarków. Czy zapomniane rzemiosło ma szansę odrod...
Posiadacze psów z pewnością wielokrotnie przeżywali chwile kryzysu, kiedy trzeba było wyprowadzić czworonożnego...
Nawiązywanie nowych relacji – również tych romantycznych – bardzo często odbywa się w internecie. Jak jednak zau...
Z raportu „Jak gotują Polacy. Smaki, decyzje, zwyczaje” wynika m.in., że istnieje wyraźna zależność pomiędzy wie...
Serwisy rozrywkowe wychowują kolejne już pokolenie odbiorców, ale nie każdy przyznaje się, że czyta plotki na te...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas