Pierwsza kobieca marka przeciera szlaki w drodze do F1

Charlotte Tilbury to pierwsza kobieca marka kosmetyczna, która została oficjalnym partnerem F1 Academy w 2024 roku. Kto poprowadzi sygnowany logo marki samochód wyścigowy i skąd pomysł na aktywność właśnie w tym sporcie?

Publikacja: 29.02.2024 17:41

W dotychczasowej historii F1, sięgającej 1950 roku, jedynie dwie kobiety wystartowały w zawodach Gra

W dotychczasowej historii F1, sięgającej 1950 roku, jedynie dwie kobiety wystartowały w zawodach Grand Prix.

Foto: Adobe Stock

15 zawodniczek i realne perspektywy rozwoju

F1 Academy to seria wyścigów przeznaczonych wyłącznie dla kobiet w wieku 16-25 lat. Może stanowić dobry punkt startowy do rozpoczęcia późniejszej kariery rajdowej Formule. Nad projektem od chwili jego powstania czuwa dyrektor zarządzająca Susie Wolff – szkocka zawodniczka sportów wyścigowych w serii DTM oraz kierowczyni testowa zespołu F1 Williams Martini Racing.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
SPOŁECZEŃSTWO
Kobiety i mężczyźni w Polsce inaczej widzą zagrożenia cyberatakiem. Ekspert ostrzega
SPOŁECZEŃSTWO
Rusza obowiązkowy pobór kobiet do wojska w Danii. Jak inne kraje regulują tę kwestię?
Styl życia
Olivia Munn ostro krytykuje plan kobiecego lotu w kosmos. „To rozpustne”
SPOŁECZEŃSTWO
Oprawcy w białych rękawiczkach. Alarmujące dane o przemocy rówieśniczej w szkołach średnich
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Styl życia
Pokolenie Z odważnie definiuje priorytety finansowe na 2025 r. Oto cel nr 1 młodych