Pierwsza kobieca marka przeciera szlaki w drodze do F1

Charlotte Tilbury to pierwsza kobieca marka kosmetyczna, która została oficjalnym partnerem F1 Academy w 2024 roku. Kto poprowadzi sygnowany logo marki samochód wyścigowy i skąd pomysł na aktywność właśnie w tym sporcie?

Publikacja: 29.02.2024 17:41

W dotychczasowej historii F1, sięgającej 1950 roku, jedynie dwie kobiety wystartowały w zawodach Gra

W dotychczasowej historii F1, sięgającej 1950 roku, jedynie dwie kobiety wystartowały w zawodach Grand Prix.

Foto: Adobe Stock

15 zawodniczek i realne perspektywy rozwoju

F1 Academy to seria wyścigów przeznaczonych wyłącznie dla kobiet w wieku 16-25 lat. Może stanowić dobry punkt startowy do rozpoczęcia późniejszej kariery rajdowej Formule. Nad projektem od chwili jego powstania czuwa dyrektor zarządzająca Susie Wolff – szkocka zawodniczka sportów wyścigowych w serii DTM oraz kierowczyni testowa zespołu F1 Williams Martini Racing.

Pozostało 92% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Styl życia
Pokolenie Z nie boi się zmieniać pracy dla pieniędzy i zarabia coraz więcej
Styl życia
Co Europejczycy sądzą o robotach zatrudnianych do opieki nad seniorami? Ciekawy wynik badania
Styl życia
Wykłady na temat Beyoncé na Uniwersytecie Yale. Środowisko akademickie reaguje
SPOŁECZEŃSTWO
Japoński polityk postulował okaleczanie i przemoc wobec kobiet. Przeprasza za swoje pomysły
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Styl życia
Intensywne dwa dni księżnej Kate. Zachwyciła na obchodach Dnia Pamięci