Reklama
Rozwiń
Reklama

Pierwsza kobieca marka przeciera szlaki w drodze do F1

Charlotte Tilbury to pierwsza kobieca marka kosmetyczna, która została oficjalnym partnerem F1 Academy w 2024 roku. Kto poprowadzi sygnowany logo marki samochód wyścigowy i skąd pomysł na aktywność właśnie w tym sporcie?

Publikacja: 29.02.2024 17:41

W dotychczasowej historii F1, sięgającej 1950 roku, jedynie dwie kobiety wystartowały w zawodach Gra

W dotychczasowej historii F1, sięgającej 1950 roku, jedynie dwie kobiety wystartowały w zawodach Grand Prix.

Foto: Adobe Stock

15 zawodniczek i realne perspektywy rozwoju

F1 Academy to seria wyścigów przeznaczonych wyłącznie dla kobiet w wieku 16-25 lat. Może stanowić dobry punkt startowy do rozpoczęcia późniejszej kariery rajdowej Formule. Nad projektem od chwili jego powstania czuwa dyrektor zarządzająca Susie Wolff – szkocka zawodniczka sportów wyścigowych w serii DTM oraz kierowczyni testowa zespołu F1 Williams Martini Racing.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Styl życia
Ważny apel księżnej Kate. Bez owijania w bawełnę zwróciła się do wszystkich rodziców
Styl życia
Co trzeci polski rodzic nie docenia ważnego aspektu wychowywania dzieci. Badanie
Styl życia
Aktorka, która nie istnieje, robi zawrotną karierę. Środowisko filmowe protestuje
Styl życia
Dorota Roqueplo o kreacjach na Bal Debiutantów: Prostota zawsze wygrywa
Styl życia
Zmieniają się powody, dla których ludzie czytają. Niepokojące wyniki badania
Reklama
Reklama