Pierwsza kobieca marka przeciera szlaki w drodze do F1

Charlotte Tilbury to pierwsza kobieca marka kosmetyczna, która została oficjalnym partnerem F1 Academy w 2024 roku. Kto poprowadzi sygnowany logo marki samochód wyścigowy i skąd pomysł na aktywność właśnie w tym sporcie?

Publikacja: 29.02.2024 17:41

W dotychczasowej historii F1, sięgającej 1950 roku, jedynie dwie kobiety wystartowały w zawodach Gra

W dotychczasowej historii F1, sięgającej 1950 roku, jedynie dwie kobiety wystartowały w zawodach Grand Prix.

Foto: Adobe Stock

15 zawodniczek i realne perspektywy rozwoju

F1 Academy to seria wyścigów przeznaczonych wyłącznie dla kobiet w wieku 16-25 lat. Może stanowić dobry punkt startowy do rozpoczęcia późniejszej kariery rajdowej Formule. Nad projektem od chwili jego powstania czuwa dyrektor zarządzająca Susie Wolff – szkocka zawodniczka sportów wyścigowych w serii DTM oraz kierowczyni testowa zespołu F1 Williams Martini Racing.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Styl życia
Francja idzie na wojnę z urządzeniami elektronicznymi. Będą nowe zakazy dotyczące dzieci
Styl życia
Pokolenie Z odrzuca zawodowe marzenie rodziców. „Zbyt duża odpowiedzialność”
Styl życia
Pokolenie Z pokochało tę lalkę. Chętni stali po nią w wielogodzinnych kolejkach
Styl życia
Zbliża się wyjątkowa aukcja pamiątek po księżnej Dianie. Eksperci spodziewają się rekordu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Styl życia
Nowy zakaz palenia w miejscach publicznych. Dla dobra dzieci