Reklama

Polityka „zero social mediów” dla dzieci i nastolatków. Emocjonujący projekt

Wiele dotychczasowych badań potwierdziło negatywny wpływ mediów społecznościowych na psychikę dzieci i młodzieży. Dotyczy on zwłaszcza tak ważnych dla młodych ludzi aspektów jak pewność siebie i samoakceptacja. Rząd Australii postanowił zająć się tym tematem – i zapowiedział wprowadzenie zakazu korzystania z social mediów przez dzieci.

Publikacja: 13.09.2024 17:08

Po wprowadzeniu nowych regulacji Australia stanie się jednym z pierwszych krajów, w których będą obo

Nastolatka z telefonem

Po wprowadzeniu nowych regulacji Australia stanie się jednym z pierwszych krajów, w których będą obowiązywały wiekowe ograniczenia na używanie mediów społecznościowych.

Foto: Adobe Stock

Zgodnie z regulaminami większości serwisów społecznościowych mogą z nich korzystać dzieci w wieku co najmniej 13 lat. Nie jest jednak tajemnicą, że praktyka jest zupełnie inna. Wśród użytkowników Instagramu czy TikToka nie brakuje nawet kilkulatków, a niektórzy z nich są bardzo popularnymi influencerami.

Rząd Australii chce ograniczyć dostęp dzieci do mediów społecznościowych

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Styl życia
Kobiety z pokolenia Z nie czekają na „wielki transfer bogactwa”. Oto, jak patrzą na swoje finanse
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Styl życia
Ważny apel księżnej Kate. Bez owijania w bawełnę zwróciła się do wszystkich rodziców
Styl życia
Co trzeci polski rodzic nie docenia ważnego aspektu wychowywania dzieci. Badanie
Styl życia
Aktorka, która nie istnieje, robi zawrotną karierę. Środowisko filmowe protestuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Styl życia
Dorota Roqueplo o kreacjach na Bal Debiutantów: Prostota zawsze wygrywa
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama