Zbadano mocne i słabe obszary społeczno-rodzinnej aktywności Polek. Gdzie są braki?

Współczesne Polki chcą czuć się ważne, ale również są dla siebie krytyczne, wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. przez twórczynie popularnego na Instagramie profilu socjożki.pl, Katarzynę Krzywicką-Zdunek i Dorotę Peretiatkowicz.

Publikacja: 20.03.2025 10:25

76 proc. ankietowanych wysoko ocenia swoje kompetencje jako rodzica, a 70 proc. jest zadowolonych z

76 proc. ankietowanych wysoko ocenia swoje kompetencje jako rodzica, a 70 proc. jest zadowolonych z tego, jak dba o edukację swoich dzieci.

Foto: Adobe Stock

W badaniu, które socjolozki.pl przeprowadziły w grupie 532 kobiet, ankietowane zapytano o to, z czym sobie nie radzą w codzienności i w czym czują się silne. Oto odpowiedzi, których udzieliły respondentki: 

–  68 proc. uważa, że nie poradzi sobie z zabezpieczeniem swojej przyszłości finansowej, a 57 proc. twierdzi, że już teraz nie daje rady z dbaniem o własne finanse

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Styl życia
Koniec terroru urody? Badanie pokazało, jak Polki definiują dziś ideał kobiety
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Styl życia
Obowiązkowa służba wojskowa dla kobiet w Danii. Jakie kraje zdecydowały się na podobny krok?
Styl życia
Bumerangowanie ciągle żywe. Pokolenie Z powiela doświadczenia rodziców
Styl życia
Kim jest dziś ojciec dla Polaków? „Widać trend do budowania bliskich i otwartych więzi”
Styl życia
Francja idzie na wojnę z urządzeniami elektronicznymi. Będą nowe zakazy dotyczące dzieci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama