Reklama

Zbadano mocne i słabe obszary społeczno-rodzinnej aktywności Polek. Gdzie są braki?

Współczesne Polki chcą czuć się ważne, ale również są dla siebie krytyczne, wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. przez twórczynie popularnego na Instagramie profilu socjożki.pl, Katarzynę Krzywicką-Zdunek i Dorotę Peretiatkowicz.

Publikacja: 20.03.2025 10:25

76 proc. ankietowanych wysoko ocenia swoje kompetencje jako rodzica, a 70 proc. jest zadowolonych z

76 proc. ankietowanych wysoko ocenia swoje kompetencje jako rodzica, a 70 proc. jest zadowolonych z tego, jak dba o edukację swoich dzieci.

Foto: Adobe Stock

W badaniu, które socjolozki.pl przeprowadziły w grupie 532 kobiet, ankietowane zapytano o to, z czym sobie nie radzą w codzienności i w czym czują się silne. Oto odpowiedzi, których udzieliły respondentki: 

–  68 proc. uważa, że nie poradzi sobie z zabezpieczeniem swojej przyszłości finansowej, a 57 proc. twierdzi, że już teraz nie daje rady z dbaniem o własne finanse

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Styl życia
Pokolenie Z nie szuka romansów w aplikacjach randkowych. Woli inną przestrzeń
Styl życia
Sophie Turner odpiera zarzuty o zaniedbywanie córek. Zdecydowana reakcja aktorki
Styl życia
AI staje się nowym „przyborem szkolnym”. Zagrożenie czy stymulator rozwoju?
Styl życia
Zapachy mogą pomóc w walce ze stresem? Japończycy rzucają nowe światło na to zagadnienie
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Styl życia
Koniec wieczorów panieńskich, jakie znamy? W ich organizacji daje o sobie znać nowy trend
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama