Reklama

Luna planuje już szczegóły występu na Eurowizji. Mówi, jak będzie wyglądało jej show

Luna swoją piosenkę "The Tower" opisuje jako „manifest wolności i siły”, natomiast zburzenie tytułowej wieży ma symbolizować wyjście na świat. – To uświadomienie sobie, że ograniczenia są naszym tworem. Wieża to miejsce czy też stan, który budujemy my sami – wyjaśnia artystka.

Publikacja: 20.02.2024 13:53

Luna: Nad utworem The Tower pracowałam z producentami z Wielkiej Brytanii.

Luna

Luna: Nad utworem The Tower pracowałam z producentami z Wielkiej Brytanii.

Foto: East News

Ma 24 lata, niebanalną urodę i głos, studiuje Artes Liberales na Uniwersytecie Warszawskim, śpiewa, gra na skrzypcach i fortepianie, jest instruktorką jogi. Pisze i komponuje. O Lunie od początku tygodnia mówi cały kraj. W maju będzie reprezentować Polskę w 68. Konkursie Piosenki Eurowizji w szwedzkiej Malmö Arena. Artystka opowiada, jak przygotowuje się do występów i czy od początku planowała wystąpić z piosenką The Tower.

Utwór został wybrany spośród 212 zgłoszonych propozycji konkursowych. O wyniku zadecydowała 5-osobowa Komisja Konkursowa, przydzielając zwyciężczyni 34 punkty, które pozwoliły jej na wygraną.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
PODCAST „POWIEDZ TO KOBIECIE”
Studenci już nie chcą tylko dyplomu. Czym się różnią uczelnie lat 90 i współczesne?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Wywiad
Założycielki centrum opieki dla kobiet w menopauzie: Misja i biznes nie muszą się wykluczać
Wywiad
Demografia to szczepionka na populizm – dr hab. Monika Stanny o cichej rewolucji w Polsce
Wywiad
Kamila Szczawińska, modelka, która pracuje jako psycholog: Zawsze trzeba mieć plan B
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
PODCAST „POWIEDZ TO KOBIECIE”
Empatia otwiera przestrzeń, w której nie gramy w grę „kto ma rację”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama