Reklama

Czego pracownik oczekuje dziś od firmy? Punkty widzenia kobiet i mężczyzn różnią się

77 proc. Polaków nie przyjmie dziś pracy w firmie ze złą atmosferą, choćby wiązało się to z wyższą pensją. Co trzeci pracownik nie otrzymuje żadnego wsparcia od pracodawcy, a aż 14 proc. wciąż czuje się „zasobem ludzkim”. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego na zlecenie rocketjobs.pl i justjoin.it. Co jeszcze z niego wynika?

Publikacja: 17.06.2025 20:45

Z badania przeprowadzonego na zlecenie przeprowadzonego na zlecenie rocketjobs.pl i justjoin.it. wyn

Z badania przeprowadzonego na zlecenie przeprowadzonego na zlecenie rocketjobs.pl i justjoin.it. wynika m.in., że mężczyźni częściej niż kobiety wykazują zainteresowanie wyjazdami integracyjnymi.

Foto: Adobe Stock

Dobra atmosfera w pracy to dziś jeden z najważniejszych czynników, które decydują o tym, czy chcemy zostać w firmie na dłużej. 68 proc. osób deklaruje, że lubi klimat swojego miejsca pracy, a 69 proc. uważa kontakty towarzyskie za równie ważne jak pensja i rozwój. 

Atmosfera w pracy oczami kobiet i mężczyzn

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes i prawo
Ciemna strona ery AI. „Wprowadza do środowiska pracy nową grupę stresorów”
Biznes i prawo
W Polsce przybywa członkiń zarządów firm i prezesek. Nowe dane
Biznes i prawo
Zawód okołoprawniczy na liście zagrożonych przez AI. Kto powinien myśleć o zmianie fachu?
Biznes i prawo
Historyczny moment w Namibii. Najwyższe stanowiska państwowe obejmują trzy kobiety
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes i prawo
„Personalizacja sięga poziomu mikro”. Etyka w marketingu w erze AI nabiera nowego znaczenia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama