Beata Pawłowska: Tkwienie za długo w jednej firmie jest dzisiaj personalnie niebezpieczne

- Do lat dwutysięcznych pracownikom, którzy byli dobrymi – nazwijmy to – rzemieślnikami, firmy zapewniały pracę, stabilność i bezpieczeństwo. Tego nie można powiedzieć o współczesnym biznesie. Obecnie atutem dla pracodawców jest wiedza z różnych przedsiębiorstw i branż - mówi menadżerka z 30-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, polskich firmach prywatnych, a także na stanowiskach w radach nadzorczych.

Publikacja: 11.09.2023 13:22

Beata Pawłowska: "Radzono mi, żebym była bardziej męska, jeśli chcę przetrwać".

Beata Pawłowska: "Radzono mi, żebym była bardziej męska, jeśli chcę przetrwać".

Foto: PAP

Beata Pawłowska mówi, że zaczynała karierę zaczynała w najlepszej szkole biznesu, jaka wtedy istniała – P&G. Zajmowała kierownicze i zarządcze stanowiska m.in. International Paper, The Coca-Cola Company, Hoop S.A., Royal Unibrew Polska, Selena FM S.A. oraz w Oriflame, gdzie zarządzała rynkiem Polski, Słowacji i Czech. Otwarcie przyznaje, że żeby przetrwać, musiała dostosować się do męskich reguł gry.

Czy to prawda, że do rozpoczęcia zawodowej kariery zmotywowało panią marzenie o kupieniu markowej torebki w Paryżu?

Pozostało 95% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Joanna Trepka, twórczyni marki L37: Koszty biznesowych błędów wzięli na siebie moi rodzice
Biznes
Od chaosu do sukcesu. Właścicielki marki The Odder Side o tym, jak ją budowały
Biznes
Współwłaścicielka perfumerii Galilu: W pierwszy sklep zainwestowałyśmy ponad 600 tys. złotych
Biznes
Prezes DESA Unicum Agata Szkup o inwestowaniu w sztukę: Jest odporne na zawirowania rynkowe
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Dlaczego kobietom trudniej przychodzi budowanie relacji w biznesie? Wyniki raportu