Jubilerski gigant ma nową prezeskę. To pierwsza w historii firmy kobieta na tym stanowisku

Duńska marka jubilerska Pandora ogłosiła właśnie powołanie nowej osoby na stanowisku prezesa. Szefową firmy niebawem zostanie Berta de Pablos-Barbier, doty...

Danielle Guizio: jak seria zbiegów okoliczności zagwarantowała jej sukces w świecie mody?

Czy 400 dolarów wystarczy, by podbić świat mody? Projektantka Danielle Guizio udowadnia, że tak. Firma założona w piwnicy rodziców przerodziła się w wielom...

Mira Murati po odejściu z OpenAI zakłada start-up warty miliardy dolarów

Pochodząca z Albanii Mira Murati odrzuciła intratną ofertę od Marka Zuckerberga opiewającą na miliard dolarów. Sama założyła firmę Thinking Machines Lab, k...

Female Founder World. Od upadku firmy do pomysłu, który inspiruje miliony kobiet

Zainicjowany przez Jasmine Garnsworthy chat dla kobiet wymieniających się poradami na temat prowadzenia biznesu, przerodził się w globalną platformę Female...

Fortuna zbita na pomaganiu. Tak miliarderka Lauren Leichtman zbudowała swoje imperium

Lauren Leichtman to pierwsza kobieta na świecie, która zarobiła miliard dolarów dzięki powstałej przy udziale kapitału własnego firmie, założonej przed 40...

50 ofert, jedna odpowiedź. Jak Kimberley Ho zbudowała milionowe imperium firmy Evereden?

Kimberley Ho porzuciła karierę w renomowanej korporacji, by stworzyć firmę kosmetyczną Evereden. Pomysł na założenie działalności zrodził się, gdy otrzymał...

Urszula Rzepniewska, współtwórczyni marki Marlu: Jeszcze nie czas na odcinanie kuponów

Bardzo chciałybyśmy iść w świat. Testujemy nowe rynki, przygotowujemy się do ekspansji. Marzy mi się Nowy Jork. Może nie Piąta Aleja, ale Soho byłoby miejs...

Lucy Guo deklasuje Taylor Swift na liście najmłodszych miliarderek. Na czym się wzbogaciła?

Jak podaje „Forbes”, Lucy Guo została najmłodszą miliarderką świata, która samodzielnie wypracowała swój majątek. Tym samym zdeklasowała Taylor Swift, któr...

Rekordowa liczba prezesek na liście „Fortune 500”

Na aktualizowanej co roku liście „Fortune 500” znalazła się rekordowa liczba firm z kobietami na stanowiskach prezesa. Mimo to zdaniem ekspertów sytuacja a...

Tylko 5 proc. twórczyń online zarabia powyżej 20 tys. zł. Oto, dlaczego nie doganiają mężczyzn

Ponad połowa twórców internetowych zarabia na swojej działalności w sieci, dla co trzeciego to wyłączne źródło dochodów – wynika z najnowszego raportu „Eko...

Reklama
Reklama

Kamila Kończak o tym, jak stworzyć agencję PR, której ufają największe marki premium

Chciałam stworzyć most między kreacją a komunikacją, dlatego powstała agencja, która od początku przyciąga marki premium. Już po roku mieliśmy 12 pracownik...

Huda Kattan, twórczyni marki Huda Beauty, odzyskała pełnię władzy w swoim imperium

Huda Beauty to jedna z najpopularniejszych marek kosmetycznych, która od lat jest obecna również w Polsce. Jej twórczyni, Huda Kattan, która kilka lat temu...

Zmiana ścieżki zawodowej to nie chwilowy trend. „Fundament nowego ładu pracy”

Reskilling – modyfikacja ścieżki zawodowej, często wymuszana przez zmieniające się warunki w danej branży, bywa też dyktowana potrzebą zyskania nowych umie...

Phoebe Gates, najmłodsza córka Billa ruszyła z własnym biznesem. Skazana na sukces?

Nazywa się Phoebe Gates, ma 22 lata i jest najmłodszą córką Billa Gatesa oraz jego byłej żony Melindy French Gates. Latorośl współzałożyciela Microsoftu po...

Lady Margarita Armstrong-Jones to wnuczka księżniczki Małgorzaty. Czym się zajmuje?

Wnuczka brytyjskiej księżniczki Małgorzaty lady Margarita Armstrong-Jones spełnia się w roli artystycznie uzdolnionej businesswoman. W jakiej branży udaje...

Zofia Chylak-Widmańska: Liczy się nie tylko produkt, ale cała estetyka marki

Startowałam bez biznesplanu, ale podejmowałam przemyślane decyzje. Okazało się to całkiem niezłym sposobem na prowadzenie firmy, bo od ponad 10 lat sprawni...

Odciążanie z wyrzucania. „Misyjny” start-up Polek idzie jak burza

Czy w czasach dominacji fast fashion można zrobić biznes, działając na rzecz zrównoważonej produkcji odzieży i w duchu uwielbienia dla produktów vintage? V...

Feminizm się opłaca biznesowi – liczby, które mówią prawdę

Dlaczego feminizm się opłaca? Autorka książki pod tym samym tytułem, Aleksandra Karasińska, dziennikarka i wykładowczyni przekonuje, że walka o równość płc...

Twórczyni festiwalu SeeBloggers o sukcesie własnej marki odzieżowej

Stawki influencerskie to minimum kilka tysięcy złotych za jeden post przy zasięgach rzędu kilkudziesięciu tysięcy na Instagramie. Jeśli kampanii w miesiącu...

Prezes Green Caffè Nero o kobietach w biznesie i o tym, dlaczego kubek kawy w Polsce kosztuje 25 zł

Doświadczenie w biznesie ciągle jest atutem, ale mężczyzna po pięćdziesiątce w garniturze należy do „silver generation” i jest liderem, a kobieta w tym wie...

Reklama
Reklama