Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.10.2025 01:27 Publikacja: 17.07.2025 11:32
Zanim 32-letnia obecnie Jasmine Garnsworthy uruchomiła globalną platformę wymiany doświadczeń między kobietami prowadzącymi lub zakładającymi własny biznes, przez lata pracowała jako redaktorka pism poświęconych tematyce mody i urody
Foto: Adobe Stock
– Nie ma jednego sprawdzonego sposobu na osiągnięcie sukcesu. Każdy powinien znaleźć swój własny – mówi Jasmine Garnsworthy w rozmowie z „Forbes”. W jej przypadku poszukiwania były intensywne, a wśród podejmowanych zajęć znalazły się i takie, które z pozoru niewiele miały wspólnego z jej obecną dziedziną działalności. – Nie miałam jednego konkretnego pomysłu, który chciałam rozwinąć, za to mnóstwo mniejszych, które wydawały mi się interesujące. Jeszcze w czasach szkolnych uruchomiłam niewielką agencję PR i publikowałam treści na moim blogu. Nieustannie eksperymentowałam – wspomina. Jak te doświadczenia pozwoliły jej po latach dalszych poszukiwań i mimo bolesnej porażki rozwinąć karierę w świecie biznesu?
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Duńska marka jubilerska Pandora ogłosiła właśnie powołanie nowej osoby na stanowisku prezesa. Szefową firmy nieb...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Czy 400 dolarów wystarczy, by podbić świat mody? Projektantka Danielle Guizio udowadnia, że tak. Firma założona...
Pochodząca z Albanii Mira Murati odrzuciła intratną ofertę od Marka Zuckerberga opiewającą na miliard dolarów. S...
Lauren Leichtman to pierwsza kobieta na świecie, która zarobiła miliard dolarów dzięki powstałej przy udziale ka...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Kimberley Ho porzuciła karierę w renomowanej korporacji, by stworzyć firmę kosmetyczną Evereden. Pomysł na założ...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas