Reklama
Rozwiń
Reklama

50 ofert, jedna odpowiedź. Jak Kimberley Ho zbudowała milionowe imperium firmy Evereden?

Kimberley Ho porzuciła karierę w renomowanej korporacji, by stworzyć firmę kosmetyczną Evereden. Pomysł na założenie działalności zrodził się, gdy otrzymała pewną prośbę od przyjaciół z Malezji. Co przesądziło o sukcesie firmy?

Publikacja: 02.07.2025 12:30

Niemożność spełnienia prośby przyjaciół, a także dyskomfort wywołany koniecznością wspierania nieucz

Niemożność spełnienia prośby przyjaciół, a także dyskomfort wywołany koniecznością wspierania nieuczciwych praktyk niektórych koncernów kosmetycznych zmotywowały ambitną absolwentkę Uniwersytetu Stanforda do odejścia z firmy i podjęcia starań o rozpoczęcie własnej działalności.

Foto: Adobe Stock

Wśród pierwszych klientek założonej w 2018 roku firmy Evereden znalazły się głównie mamy niemowląt, poszukujące łagodnych kosmetyków, które nie podrażnią wrażliwej skóry ich dzieci. Zmieniające się potrzeby maluchów i ich mam, zadowolonych z łagodnego działania dziecięcych specyfików do codziennej pielęgnacji, zainspirowały założycielkę, 35-letnią dziś Kimberley Ho, do poszerzenia oferty i dodania do skromnego asortymentu kolejnych kosmetyków: kremów do twarzy, odżywek do włosów, łagodnych perfum i olejków zaprojektowanych z myślą o dzieciach, osobach wkraczających w okres nastoletni oraz kobietach w ciąży. – Dotychczas wydano miliardy dolarów na produkcję kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji kobiecej urody, ale inwestycje w produkty powstałe z myślą o najmłodszych członkach rodziny czy kobietach, które wkrótce zostaną mamami, należą do rzadkości – zauważa Kimberley Ho w rozmowie z „Forbes”.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznesowa inspiracja. Córki producenta muzycznego mają wyjątkową smykałkę do zarabiania
Biznes
Niepokojący wzrost luki płacowej w USA. Co się dzieje?
Biznes
Anna Salomon: Stworzenie marki jakościowych kosmetyków to koszt około dwóch milionów złotych
Biznes
Microshifting: czy taki model pracy służy organizacjom?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Jubilerski gigant ma nową prezeskę. To pierwsza w historii firmy kobieta na tym stanowisku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama