Reklama

Urszula Rzepniewska, współtwórczyni marki Marlu: Jeszcze nie czas na odcinanie kuponów

Bardzo chciałybyśmy iść w świat. Testujemy nowe rynki, przygotowujemy się do ekspansji. Marzy mi się Nowy Jork. Może nie Piąta Aleja, ale Soho byłoby miejscem, gdzie Marlu się idealnie wpisuje! – mówi Urszula Rzepniewska, współtwórczyni marki odzieżowej Marlu.

Publikacja: 01.07.2025 13:09

Urszula Rzepniewska: Błędem było to, że nie pozwoliłyśmy naszej marce raczkować. Zostałam od razu rz

Urszula Rzepniewska: Błędem było to, że nie pozwoliłyśmy naszej marce raczkować. Zostałam od razu rzucona na głęboką wodę.

Foto: Laura Wojtasik

Jak narodziła się marka MARLU? 

W naszym przypadku było to trochę wpisane w historię rodzinną, bo rodzice prowadzili szwalnię i firmę odzieżową już w latach 90. Szyli i produkowali ubrania, więc można powiedzieć, że mam to we krwi. Dorastałam w tym świecie, ciągnęło mnie do mody. To była dla mnie naturalna decyzja, żeby kontynuować to, co robili rodzice.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Jubilerski gigant ma nową prezeskę. To pierwsza w historii firmy kobieta na tym stanowisku
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Danielle Guizio: jak seria zbiegów okoliczności zagwarantowała jej sukces w świecie mody?
Biznes
Mira Murati po odejściu z OpenAI zakłada start-up warty miliardy dolarów
Biznes
Female Founder World. Od upadku firmy do pomysłu, który inspiruje miliony kobiet
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Fortuna zbita na pomaganiu. Tak miliarderka Lauren Leichtman zbudowała swoje imperium
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama