Reklama

Kamila Kończak o tym, jak stworzyć agencję PR, której ufają największe marki premium

Chciałam stworzyć most między kreacją a komunikacją, dlatego powstała agencja, która od początku przyciąga marki premium. Już po roku mieliśmy 12 pracowników i obsługiwaliśmy ponad 20 klientów – mówi Kamila Kończak, właścicielka agencji Lepont.

Publikacja: 09.06.2025 08:31

Kamila Kończak: Inspiruje mnie agencja Karla Otto, która obsługuje najbardziej luksusowe marki na św

Kamila Kończak: Inspiruje mnie agencja Karla Otto, która obsługuje najbardziej luksusowe marki na świecie. To dla mnie wyznacznik, gdzie moja agencja mogłaby być w przyszłości.

Foto: Anna Zarzycka

Kiedy poczuła pani, że nie chce już budować cudzych marek, tylko własną? Że czas rozwinąć skrzydła i założyć coś swojego?

Kiedy pracowałam jeszcze w innych firmach, co jakiś czas ktoś pytał mnie, kiedy zakładam własną agencję. Zawsze odpowiadałam, że nigdy — w ogóle sobie tego nie wyobrażałam. Własną firmę przez 25 lat prowadzili moi rodzice; pamiętam stres, który przynosili do domu. To były intensywne lata dziewięćdziesiąte, czas budowania kapitalizmu w Polsce. Pracowali bardzo ciężko, a ja, obserwując ich, nabrałam przekonania, że nie chcę przez to przechodzić. Mimo że czułam, że kompetencyjnie dałabym radę – mam naturalny instynkt do biznesu, samodzielności, podejmowania decyzji i wyznaczania kierunków, to długo się wzbraniałam. Ale przyszedł taki moment, kiedy zrozumiałam, że praca dla kogoś zaczyna mnie hamować w rozwoju osobistym. Chciałam sama decydować o sobie, o tym, co robię i z kim pracuję. Czułam się na to gotowa.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Niepokojący wzrost luki płacowej w USA. Co się dzieje?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Anna Salomon: Stworzenie marki jakościowych kosmetyków to koszt około dwóch milionów złotych
Biznes
Microshifting: czy taki model pracy służy organizacjom?
Biznes
Jubilerski gigant ma nową prezeskę. To pierwsza w historii firmy kobieta na tym stanowisku
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Danielle Guizio: jak seria zbiegów okoliczności zagwarantowała jej sukces w świecie mody?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama