Reklama

Milena Inglot: Skontaktowała się z nami agencja Jennifer Lopez

Każdy element kolekcji był z nią konsultowany. To nie było tak, że powstała kolekcja i po prostu dodano do niej nazwisko Jennifer Lopez – ona naprawdę dbała o każdy szczegół. Pracowaliśmy nad jakością i detalami - mówi Milena Inglot, dyrektor marketingu marki.

Publikacja: 25.02.2025 12:27

Milena Inglot: Nowości są tym, co napędza sprzedaż. Dziś w branży beauty granica między makijażem a

Milena Inglot: Nowości są tym, co napędza sprzedaż. Dziś w branży beauty granica między makijażem a pielęgnacją coraz bardziej się zaciera – klienci oczekują, że kosmetyki kolorowe będą miały również właściwości pielęgnacyjne.

Foto: 2inCreatives

Marka Inglot narodziła się w wynajmowanym pokoju w Przemyślu. Dziś to globalna firma z 800 lokalizacjami na sześciu kontynentach. Jak pani postrzega tę historię?

Odczuwam ogromną dumę. Wspaniale jest być częścią przedsięwzięcia, które od lat buduje nasza rodzina. Ale jest to też odpowiedzialność – poprzeczka została postawiona wysoko. Wszyscy obecnie zaangażowani członkowie rodziny mają ambicję, by kontynuować to dzieło, a przede wszystkim rozwijać je i sięgać coraz wyżej.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Female Founder World. Od upadku firmy do pomysłu, który inspiruje miliony kobiet
Biznes
Fortuna zbita na pomaganiu. Tak miliarderka Lauren Leichtman zbudowała swoje imperium
Biznes
50 ofert, jedna odpowiedź. Jak Kimberley Ho zbudowała milionowe imperium firmy Evereden?
Biznes
Urszula Rzepniewska, współtwórczyni marki Marlu: Jeszcze nie czas na odcinanie kuponów
Biznes
Lucy Guo deklasuje Taylor Swift na liście najmłodszych miliarderek. Na czym się wzbogaciła?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama