Milena Inglot: Skontaktowała się z nami agencja Jennifer Lopez

Każdy element kolekcji był z nią konsultowany. To nie było tak, że powstała kolekcja i po prostu dodano do niej nazwisko Jennifer Lopez – ona naprawdę dbała o każdy szczegół. Pracowaliśmy nad jakością i detalami - mówi Milena Inglot, dyrektor marketingu marki.

Publikacja: 25.02.2025 12:27

Milena Inglot: Nowości są tym, co napędza sprzedaż. Dziś w branży beauty granica między makijażem a

Milena Inglot: Nowości są tym, co napędza sprzedaż. Dziś w branży beauty granica między makijażem a pielęgnacją coraz bardziej się zaciera – klienci oczekują, że kosmetyki kolorowe będą miały również właściwości pielęgnacyjne.

Foto: 2inCreatives

Marka Inglot narodziła się w wynajmowanym pokoju w Przemyślu. Dziś to globalna firma z 800 lokalizacjami na sześciu kontynentach. Jak pani postrzega tę historię?

Odczuwam ogromną dumę. Wspaniale jest być częścią przedsięwzięcia, które od lat buduje nasza rodzina. Ale jest to też odpowiedzialność – poprzeczka została postawiona wysoko. Wszyscy obecnie zaangażowani członkowie rodziny mają ambicję, by kontynuować to dzieło, a przede wszystkim rozwijać je i sięgać coraz wyżej.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
PODCAST "POWIEDZ TO KOBIECIE"
Feminizm się opłaca biznesowi – liczby, które mówią prawdę
Biznes
Twórczyni festiwalu SeeBloggers o sukcesie własnej marki odzieżowej
Biznes
Prezes Green Caffè Nero o kobietach w biznesie i o tym, dlaczego kubek kawy w Polsce kosztuje 25 zł
Biznes
Luka płacowa wciąż się pogłębia: pracowanie ciężej nie pomoże
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biznes
Firma założona przez dwie studentki w akademiku: Sukces w zawrotnym tempie