Reklama
Rozwiń
Reklama

Twórczyni festiwalu SeeBloggers o sukcesie własnej marki odzieżowej

Stawki influencerskie to minimum kilka tysięcy złotych za jeden post przy zasięgach rzędu kilkudziesięciu tysięcy na Instagramie. Jeśli kampanii w miesiącu jest kilkanaście, to na konto wpływają naprawdę spore pieniądze - mówi Anna Zając, twórczyni festiwalu See Bloggers i marki odzieżowej Roselle.

Publikacja: 11.04.2025 17:09

Anna Zając: Jestem influencerką już prawie 14 lat. Zaczynałam od bloga, a dziś blogi praktycznie nie

Anna Zając

Anna Zając: Jestem influencerką już prawie 14 lat. Zaczynałam od bloga, a dziś blogi praktycznie nie istnieją. Wszystko kręci się wokół mediów społecznościowych. Trzeba na te trendy odpowiadać. Moją odpowiedzią są własne biznesy.

Foto: Katarzyna Jankowiak i Jakub Zając

Czy to prawda, że porzuciła pani bezpieczną pracę w korporacji, żeby założyć bloga?

Rzeczywiście tak było. Ta droga składała się z przemyśleń i dążenia do celu.

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Niepokojący wzrost luki płacowej w USA. Co się dzieje?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Anna Salomon: Stworzenie marki jakościowych kosmetyków to koszt około dwóch milionów złotych
Biznes
Microshifting: czy taki model pracy służy organizacjom?
Biznes
Jubilerski gigant ma nową prezeskę. To pierwsza w historii firmy kobieta na tym stanowisku
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Danielle Guizio: jak seria zbiegów okoliczności zagwarantowała jej sukces w świecie mody?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama