Twórczyni festiwalu SeeBloggers o sukcesie własnej marki odzieżowej

Stawki influencerskie to minimum kilka tysięcy złotych za jeden post przy zasięgach rzędu kilkudziesięciu tysięcy na Instagramie. Jeśli kampanii w miesiącu jest kilkanaście, to na konto wpływają naprawdę spore pieniądze - mówi Anna Zając, twórczyni festiwalu See Bloggers i marki odzieżowej Roselle.

Publikacja: 11.04.2025 17:09

Anna Zając: Jestem influencerką już prawie 14 lat. Zaczynałam od bloga, a dziś blogi praktycznie nie

Anna Zając

Anna Zając: Jestem influencerką już prawie 14 lat. Zaczynałam od bloga, a dziś blogi praktycznie nie istnieją. Wszystko kręci się wokół mediów społecznościowych. Trzeba na te trendy odpowiadać. Moją odpowiedzią są własne biznesy.

Foto: Katarzyna Jankowiak i Jakub Zając

Czy to prawda, że porzuciła pani bezpieczną pracę w korporacji, żeby założyć bloga?

Rzeczywiście tak było. Ta droga składała się z przemyśleń i dążenia do celu.

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Fortuna zbita na pomaganiu. Tak miliarderka Lauren Leichtman zbudowała swoje imperium
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
50 ofert, jedna odpowiedź. Jak Kimberley Ho zbudowała milionowe imperium firmy Evereden?
Biznes
Urszula Rzepniewska, współtwórczyni marki Marlu: Jeszcze nie czas na odcinanie kuponów
Biznes
Lucy Guo deklasuje Taylor Swift na liście najmłodszych miliarderek. Na czym się wzbogaciła?
Biznes
Rekordowa liczba prezesek na liście „Fortune 500”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama