Twórczyni festiwalu SeeBloggers o sukcesie własnej marki odzieżowej

Stawki influencerskie to minimum kilka tysięcy złotych za jeden post przy zasięgach rzędu kilkudziesięciu tysięcy na Instagramie. Jeśli kampanii w miesiącu jest kilkanaście, to na konto wpływają naprawdę spore pieniądze - mówi Anna Zając, twórczyni festiwalu See Bloggers i marki odzieżowej Roselle.

Publikacja: 11.04.2025 17:09

Anna Zając: Jestem influencerką już prawie 14 lat. Zaczynałam od bloga, a dziś blogi praktycznie nie

Anna Zając

Anna Zając: Jestem influencerką już prawie 14 lat. Zaczynałam od bloga, a dziś blogi praktycznie nie istnieją. Wszystko kręci się wokół mediów społecznościowych. Trzeba na te trendy odpowiadać. Moją odpowiedzią są własne biznesy.

Foto: Katarzyna Jankowiak i Jakub Zając

Czy to prawda, że porzuciła pani bezpieczną pracę w korporacji, żeby założyć bloga?

Rzeczywiście tak było. Ta droga składała się z przemyśleń i dążenia do celu.

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Zmiana ścieżki zawodowej to nie chwilowy trend. „Fundament nowego ładu pracy”
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Biznes
Phoebe Gates, najmłodsza córka Billa ruszyła z własnym biznesem. Skazana na sukces?
Biznes
Lady Margarita Armstrong-Jones to wnuczka księżniczki Małgorzaty. Czym się zajmuje?
Biznes
Zofia Chylak-Widmańska: Liczy się nie tylko produkt, ale cała estetyka marki
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Odciążanie z wyrzucania. „Misyjny” start-up Polek idzie jak burza
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont