Reklama

Ekspertka ds. wizerunku: Biała koszula i granatowa spódnica to zły strój na rozmowę o pracę

Dziś pierwsze wrażenie często zaczyna się w mediach społecznościowych. Ważne jest, aby wizerunek, który tam kreujemy, był spójny z tym, kim jesteśmy naprawdę – mówi Agnieszka Martyna-Ross, specjalistka od budowania wizerunku i marki osobistej.

Publikacja: 28.10.2024 14:57

Agnieszka Martyna-Ross: Masz tylko jedną szansę, by zrobić dobre pierwsze wrażenie

Agnieszka Martyna-Ross

Agnieszka Martyna-Ross: Masz tylko jedną szansę, by zrobić dobre pierwsze wrażenie

Foto: Patrycja Toczyńska

Czym jest psychologia wizerunku? Różni się ona od pracy stylisty?

Nie jestem psychologiem, ale praktykiem z 20-letnim doświadczeniem. Na stałe współpracuję z Natalią Jaszczyk, która jest psychologiem wizerunku. W Polsce nie ma uczelni, która kształciłaby psychologów wizerunku – jedyną taką szkołą jest Central Saint Martins w Londynie. Pracujemy w duecie, nasza praca obejmuje cztery obszary. Zaczynamy od warstwy psychologicznej, która dotyczy pracy nad wartościami i celami danej osoby czy też zespołów, bo pracujemy również z dużymi instytucjami.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes i prawo
Pokolenie Z dyktuje warunki pracodawcom. Oto, czego wymaga w ogłoszeniach o pracy
Biznes i prawo
Dr Anna Maria Panasiuk: Zwroty z inwestycji w nieruchomości w Polsce są wyższe niż w Europie
Patronat Rzeczpospolitej
Cyfrowa zmiana, która zaczyna się od kobiet. Co trzecią firmę prowadzi kobieta – czas, by cyfryzacja mówiła także jej głosem
Biznes i prawo
Decyzja o kredycie hipotecznym w asyście AI? Kobiety i mężczyźni widzą to nieco inaczej
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes i prawo
Prof. Elżbieta Marciszewska: Inwestowanie w sektor kosmiczny to bardzo efektywne wydawanie pieniędzy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama