Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.10.2025 03:27 Publikacja: 31.03.2025 11:44
Założenie firmy 437 było możliwe dzięki inwestycji finansowej w wysokości 1000 dolarów wpłaconych przez każdą ze współwłaścicielek marki.
Foto: Adobe Stock
– Jeśli ubiór na trening jest twoją motywacją do ćwiczeń, wspieramy cię w tym – brzmi podpis pod jednym z niezliczonych postów na Instagramie marki odzieżowej 437. Trzy cyfry w nazwie nawiązują do adresu domu studenckiego, w którym założycielki firmy – Hyla Nayeri i Adrien Bettio – rozpoczynały swoją działalność biznesową. Miały po 21 lat i prowadzenie firmy łączyły z nauką i obowiązkowym stażem studenckim. Spotkania biznesowe odbywały się w akademiku, pobliskich kawiarniach lub w domach rodzinnych przyjaciółek. Początkowe dochody rzędu 20 000 dolarów miesięcznie zaczęły wzrastać w zaskakującym tempie, a zawrotny sukces finansowy sprawił, że młode przedsiębiorczynie po czterech latach znalazły się na liście „Forbes 30 Under 30”, wyróżniającej wpływowe osoby poniżej 30. roku życia. Jakie produkty przyczyniły się do popularności marki i w jakich okolicznościach zrodził się pomysł na ich stworzenie?
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Duńska marka jubilerska Pandora ogłosiła właśnie powołanie nowej osoby na stanowisku prezesa. Szefową firmy nieb...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Czy 400 dolarów wystarczy, by podbić świat mody? Projektantka Danielle Guizio udowadnia, że tak. Firma założona...
Pochodząca z Albanii Mira Murati odrzuciła intratną ofertę od Marka Zuckerberga opiewającą na miliard dolarów. S...
Zainicjowany przez Jasmine Garnsworthy chat dla kobiet wymieniających się poradami na temat prowadzenia biznesu,...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Lauren Leichtman to pierwsza kobieta na świecie, która zarobiła miliard dolarów dzięki powstałej przy udziale ka...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas