Aktualizacja: 18.05.2025 08:36 Publikacja: 31.03.2025 11:44
Założenie firmy 437 było możliwe dzięki inwestycji finansowej w wysokości 1000 dolarów wpłaconych przez każdą ze współwłaścicielek marki.
Foto: Adobe Stock
– Jeśli ubiór na trening jest twoją motywacją do ćwiczeń, wspieramy cię w tym – brzmi podpis pod jednym z niezliczonych postów na Instagramie marki odzieżowej 437. Trzy cyfry w nazwie nawiązują do adresu domu studenckiego, w którym założycielki firmy – Hyla Nayeri i Adrien Bettio – rozpoczynały swoją działalność biznesową. Miały po 21 lat i prowadzenie firmy łączyły z nauką i obowiązkowym stażem studenckim. Spotkania biznesowe odbywały się w akademiku, pobliskich kawiarniach lub w domach rodzinnych przyjaciółek. Początkowe dochody rzędu 20 000 dolarów miesięcznie zaczęły wzrastać w zaskakującym tempie, a zawrotny sukces finansowy sprawił, że młode przedsiębiorczynie po czterech latach znalazły się na liście „Forbes 30 Under 30”, wyróżniającej wpływowe osoby poniżej 30. roku życia. Jakie produkty przyczyniły się do popularności marki i w jakich okolicznościach zrodził się pomysł na ich stworzenie?
Nazywa się Phoebe Gates, ma 22 lata i jest najmłodszą córką Billa Gatesa oraz jego byłej żony Melindy French Gat...
Wnuczka brytyjskiej księżniczki Małgorzaty lady Margarita Armstrong-Jones spełnia się w roli artystycznie uzdoln...
Startowałam bez biznesplanu, ale podejmowałam przemyślane decyzje. Okazało się to całkiem niezłym sposobem na pr...
Czy w czasach dominacji fast fashion można zrobić biznes, działając na rzecz zrównoważonej produkcji odzieży i w...
Dlaczego feminizm się opłaca? Autorka książki pod tym samym tytułem, Aleksandra Karasińska, dziennikarka i wykła...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas