Reklama

Zofia Chylak-Widmańska: Liczy się nie tylko produkt, ale cała estetyka marki

Startowałam bez biznesplanu, ale podejmowałam przemyślane decyzje. Okazało się to całkiem niezłym sposobem na prowadzenie firmy, bo od ponad 10 lat sprawnie działa – mówi Zofia Chylak-Widmańska, twórczyni torebek, na które wciąż są listy oczekujących.

Publikacja: 03.05.2025 17:00

Zofia Chylak-Widmańska – założycielka i projektantka marki Chylak

Zofia Chylak-Widmańska – założycielka i projektantka marki Chylak

Foto: podcasty.rp.pl

W najnowszym odcinku podcastu „Powiedz to kobiecie” rozmawiam z twórczynią znanych wielu Polkom torebek – Zofią Chylak-Widmańską. Zofia, z wykształcenia historyk sztuki, córka architekta i zmarłej w 2022 roku autorki libretta i tekstów piosenek do kultowego w latach 90. musicalu „Metro”, Maryny Miklaszewskiej, swoją przygodę ze światem mody rozpoczęła od pracy u projektantki Ani Kuczyńskiej. Potem odbyła też staż w Nowym Jorku w marce Proenza Schouler. Przez krótki czas szyła ubrania na miarę, aż w 2014 zdecydowała się założyć własną firmę produkującą akcesoria – jej worki od razu spodobały się klientkom.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Female Founder World. Od upadku firmy do pomysłu, który inspiruje miliony kobiet
Biznes
Fortuna zbita na pomaganiu. Tak miliarderka Lauren Leichtman zbudowała swoje imperium
Biznes
50 ofert, jedna odpowiedź. Jak Kimberley Ho zbudowała milionowe imperium firmy Evereden?
Biznes
Urszula Rzepniewska, współtwórczyni marki Marlu: Jeszcze nie czas na odcinanie kuponów
Biznes
Lucy Guo deklasuje Taylor Swift na liście najmłodszych miliarderek. Na czym się wzbogaciła?
Reklama
Reklama