Aktualizacja: 02.04.2025 03:06 Publikacja: 19.10.2023 10:11
Magdalena Kotlarczyk
Magdalena Kotlarczyk: "Technologia będzie lepsza, jeśli będzie tworzona w sposób inkluzywny".
Foto: Monika Szalek
Od jak dawna jest pani związana z firmą Google Polska?
Magdalena Kotlarczyk: W Google pracuję od ponad 12 lat, a w roli szefowej polskiego oddziału trochę ponad dwa lata. Lubię myśleć o sobie jak o ambasadorce firmy w Polsce i Polski w firmie.
Firma 437 zajmująca się projektowaniem kostiumów kąpielowych i odzieży sportowej, została założona w godzinę prz...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
W ciągu piętnastu lat ponaddwukrotnie wzrosła liczba działających w Polsce firm z branży szkoleń z 29,5 tys. do...
Lidia Deja, pomysłodawczyni studiów podyplomowych Women on Boards w Szkole Głównej Handlowej i liderka transform...
Badanie przeprowadzone wśród przedstawicieli 250 firm w USA pozwoliło ustalić, że 76 proc. kobiet na stanowiskac...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Biznes to nie tylko liczby. Niezwykle ważne jest budowanie relacji i wymiana doświadczeń – mówi Sylwia Poradzisz...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas