Start-upy nie mają płci, ale bardzo potrzeba im kobiet

- Nie poddawaj się po pierwszym niepowodzeniu. Wytrwałość ma kluczowe znaczenie w biznesie - mówi Aga Maciejowska, założycielka i szefowa start-upu Plan Be Eco.

Publikacja: 20.11.2023 11:02

"Buduj biznes z ludźmi, którzy są przy tobie kiedy upadasz, a nie tylko wtedy, kiedy odnosisz sukces

"Buduj biznes z ludźmi, którzy są przy tobie kiedy upadasz, a nie tylko wtedy, kiedy odnosisz sukces."

Foto: Adobe Stock

Czy płeć ma znaczenie w rozwijaniu tego rodzaju biznesu, jakim jest start-up?

Aga Maciejowska: Start-up, tak jak każdy biznes, nie ma płci. W rozwijaniu biznesu ważne są inne wskaźniki: gotowość rynku, komplementarny team, strategia wejścia na rynek, czas i budżet. No i najważniejsze, to czy produkt/usługa spełnia potrzeby grupy docelowej.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
Monika Rut, współwłaścicielka marki beBIO: Znane nazwisko niczego nie gwarantuje
Biznes
Kobiety są jedną z najpotężniejszych sił ekonomicznych. Wyniki raportu Bank of America
Biznes
Polka otrzymała w Davos prestiżową nagrodę. Kim jest Agnieszka Maciejowska?
Biznes
Majątki wielu gwiazd i przedsiębiorców nie trafią w ręce ich dzieci. Słuszna decyzja?
Biznes
Koreanka Kim Jung-soo zarobiła miliardy na ognistej zupie. Niezwykła historia sukcesu