Start-upy nie mają płci, ale bardzo potrzeba im kobiet

- Nie poddawaj się po pierwszym niepowodzeniu. Wytrwałość ma kluczowe znaczenie w biznesie - mówi Aga Maciejowska, założycielka i szefowa start-upu Plan Be Eco.

Publikacja: 20.11.2023 11:02

"Buduj biznes z ludźmi, którzy są przy tobie kiedy upadasz, a nie tylko wtedy, kiedy odnosisz sukces

"Buduj biznes z ludźmi, którzy są przy tobie kiedy upadasz, a nie tylko wtedy, kiedy odnosisz sukces."

Foto: Adobe Stock

Czy płeć ma znaczenie w rozwijaniu tego rodzaju biznesu, jakim jest start-up?

Aga Maciejowska: Start-up, tak jak każdy biznes, nie ma płci. W rozwijaniu biznesu ważne są inne wskaźniki: gotowość rynku, komplementarny team, strategia wejścia na rynek, czas i budżet. No i najważniejsze, to czy produkt/usługa spełnia potrzeby grupy docelowej.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Rekordowa liczba prezesek na liście „Fortune 500”
Biznes
Tylko 5 proc. twórczyń online zarabia powyżej 20 tys. zł. Oto, dlaczego nie doganiają mężczyzn
Biznes
Kamila Kończak o tym, jak stworzyć agencję PR, której ufają największe marki premium
Biznes
Huda Kattan, twórczyni marki Huda Beauty, odzyskała pełnię władzy w swoim imperium
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Zmiana ścieżki zawodowej to nie chwilowy trend. „Fundament nowego ładu pracy”