Reklama
Rozwiń

Biznesowy raj? Szwajcarki inspirują do działania w branży e-commerce

Według najnowszych danych w Szwajcarii coraz więcej kobiet decyduje się na samodzielną działalność w branży e-commerce. Przedsiębiorczyń jest dwa razy więcej niż 20 lat temu. Choć nadal przeważają w tym sektorze mężczyźni, coraz więcej pań znajduje w sobie odwagę i siłę na dołączenie do tego grona.

Publikacja: 05.12.2023 17:06

Branża e-commerce przeżywa w ostatnich latach prawdziwy rozkwit.

Branża e-commerce przeżywa w ostatnich latach prawdziwy rozkwit.

Foto: Adobe Stock

I trudno się dziwić, skoro e-commerce oferuje mnóstwo możliwości i daje perspektywy dalszego rozwoju. Niezależny szwajcarski magazyn "Ladies Drive" wymienia najbardziej interesujące obszary, w których Szwajcarki radzą sobie coraz sprawniej.

W Szwajcarii branża e-commerce przeżywa w ostatnich latach prawdziwy rozkwit. Jej udział w sprzedaży detalicznej stale rośnie i według najnowszych danych, w minionym roku wynosił 12 proc. W niektórych branżach odsetek ten jest już znacznie wyższy, co szczególnie dotyczy tych towarów, które można łatwo zamówić online, a także takich, które nie są narażone na zniszczenia w trakcie transportu, nie psują się pod wpływem temperatury ani też nie muszą być przymierzone. Przy czym warto podkreślić, że w branżach takich jak moda i środki żywności, producenci wykazują się imponującą kreatywnością w rozwiązywaniu potencjalnych problemów wynikających z transportu czy braku możliwości przymierzenia zamówionego ubrania.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Lucy Guo deklasuje Taylor Swift na liście najmłodszych miliarderek. Na czym się wzbogaciła?
Biznes
Rekordowa liczba prezesek na liście „Fortune 500”
Biznes
Tylko 5 proc. twórczyń online zarabia powyżej 20 tys. zł. Oto, dlaczego nie doganiają mężczyzn
Biznes
Kamila Kończak o tym, jak stworzyć agencję PR, której ufają największe marki premium
Biznes
Huda Kattan, twórczyni marki Huda Beauty, odzyskała pełnię władzy w swoim imperium