Reklama
Rozwiń
Reklama

Joanna Czapska: Z klientami negocjuję na polach golfowych, jachtach i podczas ich treningów

- Widziałam wybuchy radości, frustracji i chyba wszystkie możliwe techniki negocjacyjne. Klienci segmentu premium to zwykle utalentowane, świetnie wykształcone i charyzmatyczne osoby. - mówi dyrektorka zarządzająca agencją nieruchomości premium Partners International.

Publikacja: 06.06.2024 11:05

Joanna Czapska: Klientów zainteresowanych nieruchomościami premium przybywa szybciej niż samych nier

Joanna Czapska: Klientów zainteresowanych nieruchomościami premium przybywa szybciej niż samych nieruchomości.

Foto: Archiwum prywatne

W branży nieruchomości zaczęła pani działać już jako młoda dziewczyna, i została w niej do dzisiaj. Doprowadził do tego splot okoliczności, czy zawsze widziała się pani w pracy z klientem?

Joanna Czapska: Trafiłam do niej dzięki jeździectwu. Trenowałam od dzieciństwa i marzyłam o zakupie własnego konia. Mojej rodziny nie było jednak stać na taki wydatek, więc szukałam sposobu na uzbieranie niezbędnych środków i realizację tego celu. Na początku pierwszego roku studiów znajomy wspomniał, że jeden z deweloperów szuka sprzedawcy domów na osiedlu pod Warszawą. Nie wahałam się ani chwili; pomyślałam, że warto spróbować, mimo iż o branży nieruchomości nie wiedziałam prawie nic. Na szczęście na spotkaniu zaprezentowałam się na tyle dobrze, że dostałem tę pracę. I tak postawiłam pierwsze kroki w świecie nieruchomości.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznesowa inspiracja. Córki producenta muzycznego mają wyjątkową smykałkę do zarabiania
Biznes
Niepokojący wzrost luki płacowej w USA. Co się dzieje?
Biznes
Anna Salomon: Stworzenie marki jakościowych kosmetyków to koszt około dwóch milionów złotych
Biznes
Microshifting: czy taki model pracy służy organizacjom?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Jubilerski gigant ma nową prezeskę. To pierwsza w historii firmy kobieta na tym stanowisku
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama