Reklama
Rozwiń

Kobiecość w biurowym wydaniu. Bogna Sworowska twarzą kampanii ubrań dla kobiet biznesu

Czy przestrzeganie zasad biurowego dress code'u musi oznaczać rezygnację z kobiecego stylu? Nie! Coraz więcej marek odzieżowych ma swojej ofercie ubrania, które łączą zmysłową elegancję z elementami, które sprawdzą się też na spotkaniach biznesowych.

Publikacja: 25.09.2023 12:30

Elegancja i kobiecość - czy da się to połączyć w stylizacjach biurowych?

Elegancja i kobiecość - czy da się to połączyć w stylizacjach biurowych?

Foto: materiały prasowe

W oficjalnych stylizacjach wybieranych do pracy, powinno się kierować określonymi zasadami etykiety. Jedną z najważniejszych jest ta dotycząca określonych fasonów i kolorów ubrań. Choć coraz częściej swobodny strój jest akceptowalny służbowo, to w dalszym ciągu są miejsca, w których garnitur, wizytowa sukienka lub garsonka są jedynymi właściwymi ubraniami. 

W tym sezonie ofertę ubrań do biura prezentuje m.in. marka Taranko. Projektanci stawiają na klasyczne sukienki, ponadczasowe dodatki i wysokiej jakości marynarki.

W ofercie dostępne są klasyczne garnitury o typowo biurowych krojach, wizytowe satynowe sukienki w ponadczasową kratę i najwyższej jakości koszule. Uwagę przyciągają również przełamania kolorów - interesującą pozycją w ofercie jest na przykład wełniany różowy płaszcz - nie ma wątpliwości, że w tym sezonie ten odcień króluje w modzie. Jako element stroju biznesowego jest on jak najbardziej wskazany.

W ofercie pojawił się różowy, wełniany płaszcz, który nawiązuje do ostatnich trendów kolorystycznych

W ofercie pojawił się różowy, wełniany płaszcz, który nawiązuje do ostatnich trendów kolorystycznych.

Foto: materiały prasowe

Bogna Sworowska i Barbara Milewicz twarzami kolekcji biznesowej

Barbara Milewicz jest jedną z twarzy kolekcji biznesowej Taranko.

Barbara Milewicz jest jedną z twarzy kolekcji biznesowej Taranko.

Foto: materiały prasowe

W kampanii promocyjnej wystąpiła Bogna Sworowska, która kilka miesięcy temu, w wieku 56 lat, z sukcesem wróciła do modelingu. Oprócz niej w sesji zdjęciowej wzięła udział również Barbara Milewicz, jedna z nielicznych i pierwszych polskich modelek, które w latach 90. przebiły się na rynek międzynarodowy. Internautkom bardzo spodobała się kampania z udziałem 51-latki.  W komentarzach pod spotem promocyjnym podkreślały, jak ważne jest to, że ubrania prezentuje dojrzała kobieta.

Czytaj więcej

Koniec ageizmu w modzie? Siostra Belli i Gigi Hadid wkracza na wybiegi
Moda
Jane Birkin: Kobiety na całym świecie marzą o torebkach sygnowanych jej nazwiskiem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Moda
Dr Pamela Szczerbik-Chudy o ubiorze: W pierwszych trzech sekundach oceniamy człowieka
Moda
Obrońcy praw zwierząt zarzucają Madonnie, że promuje okrucieństwo. W czym tkwi problem?
Moda
Sashiko – japońskie „małe dźgnięcia” dały początek ciekawemu kobiecemu biznesowi
Moda
Nowy dress code na festiwalu w Cannes. Kto i czego nie będzie mógł nosić?