Reklama
Rozwiń
Reklama

Kobiecość w biurowym wydaniu. Bogna Sworowska twarzą kampanii ubrań dla kobiet biznesu

Czy przestrzeganie zasad biurowego dress code'u musi oznaczać rezygnację z kobiecego stylu? Nie! Coraz więcej marek odzieżowych ma swojej ofercie ubrania, które łączą zmysłową elegancję z elementami, które sprawdzą się też na spotkaniach biznesowych.

Publikacja: 25.09.2023 12:30

Elegancja i kobiecość - czy da się to połączyć w stylizacjach biurowych?

Elegancja i kobiecość - czy da się to połączyć w stylizacjach biurowych?

Foto: materiały prasowe

W oficjalnych stylizacjach wybieranych do pracy, powinno się kierować określonymi zasadami etykiety. Jedną z najważniejszych jest ta dotycząca określonych fasonów i kolorów ubrań. Choć coraz częściej swobodny strój jest akceptowalny służbowo, to w dalszym ciągu są miejsca, w których garnitur, wizytowa sukienka lub garsonka są jedynymi właściwymi ubraniami. 

W tym sezonie ofertę ubrań do biura prezentuje m.in. marka Taranko. Projektanci stawiają na klasyczne sukienki, ponadczasowe dodatki i wysokiej jakości marynarki.

W ofercie dostępne są klasyczne garnitury o typowo biurowych krojach, wizytowe satynowe sukienki w ponadczasową kratę i najwyższej jakości koszule. Uwagę przyciągają również przełamania kolorów - interesującą pozycją w ofercie jest na przykład wełniany różowy płaszcz - nie ma wątpliwości, że w tym sezonie ten odcień króluje w modzie. Jako element stroju biznesowego jest on jak najbardziej wskazany.

W ofercie pojawił się różowy, wełniany płaszcz, który nawiązuje do ostatnich trendów kolorystycznych

W ofercie pojawił się różowy, wełniany płaszcz, który nawiązuje do ostatnich trendów kolorystycznych.

Foto: materiały prasowe

Bogna Sworowska i Barbara Milewicz twarzami kolekcji biznesowej

Barbara Milewicz jest jedną z twarzy kolekcji biznesowej Taranko.

Barbara Milewicz jest jedną z twarzy kolekcji biznesowej Taranko.

Foto: materiały prasowe

Reklama
Reklama

W kampanii promocyjnej wystąpiła Bogna Sworowska, która kilka miesięcy temu, w wieku 56 lat, z sukcesem wróciła do modelingu. Oprócz niej w sesji zdjęciowej wzięła udział również Barbara Milewicz, jedna z nielicznych i pierwszych polskich modelek, które w latach 90. przebiły się na rynek międzynarodowy. Internautkom bardzo spodobała się kampania z udziałem 51-latki.  W komentarzach pod spotem promocyjnym podkreślały, jak ważne jest to, że ubrania prezentuje dojrzała kobieta.

Czytaj więcej

Koniec ageizmu w modzie? Siostra Belli i Gigi Hadid wkracza na wybiegi
Moda
Marki luksusowe mają problem z klientelą z pokolenia Z. Dlaczego się nie rozumieją?
Materiał Promocyjny
Botki czy trzewiki? Jesienny przewodnik po butach
Moda
„Efekt Sanae”: Świat oszalał na punkcie torebki premier Japonii. Co to za model?
Moda
Córka Gwyneth Paltrow podbija nie tylko świat mody. Zasługuje na miano "nepo baby"?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Moda
Osobista torebka Jane Birkin marki Hermès idzie pod młotek. „Moja towarzyszka podróży”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama