Kobiecość w biurowym wydaniu. Bogna Sworowska twarzą kampanii ubrań dla kobiet biznesu

Czy przestrzeganie zasad biurowego dress code'u musi oznaczać rezygnację z kobiecego stylu? Nie! Coraz więcej marek odzieżowych ma swojej ofercie ubrania, które łączą zmysłową elegancję z elementami, które sprawdzą się też na spotkaniach biznesowych.

Publikacja: 25.09.2023 12:30

Elegancja i kobiecość - czy da się to połączyć w stylizacjach biurowych?

Elegancja i kobiecość - czy da się to połączyć w stylizacjach biurowych?

Foto: materiały prasowe

W oficjalnych stylizacjach wybieranych do pracy, powinno się kierować określonymi zasadami etykiety. Jedną z najważniejszych jest ta dotycząca określonych fasonów i kolorów ubrań. Choć coraz częściej swobodny strój jest akceptowalny służbowo, to w dalszym ciągu są miejsca, w których garnitur, wizytowa sukienka lub garsonka są jedynymi właściwymi ubraniami. 

W tym sezonie ofertę ubrań do biura prezentuje m.in. marka Taranko. Projektanci stawiają na klasyczne sukienki, ponadczasowe dodatki i wysokiej jakości marynarki.

W ofercie dostępne są klasyczne garnitury o typowo biurowych krojach, wizytowe satynowe sukienki w ponadczasową kratę i najwyższej jakości koszule. Uwagę przyciągają również przełamania kolorów - interesującą pozycją w ofercie jest na przykład wełniany różowy płaszcz - nie ma wątpliwości, że w tym sezonie ten odcień króluje w modzie. Jako element stroju biznesowego jest on jak najbardziej wskazany.

W ofercie pojawił się różowy, wełniany płaszcz, który nawiązuje do ostatnich trendów kolorystycznych

W ofercie pojawił się różowy, wełniany płaszcz, który nawiązuje do ostatnich trendów kolorystycznych.

Foto: materiały prasowe

Bogna Sworowska i Barbara Milewicz twarzami kolekcji biznesowej

Barbara Milewicz jest jedną z twarzy kolekcji biznesowej Taranko.

Barbara Milewicz jest jedną z twarzy kolekcji biznesowej Taranko.

Foto: materiały prasowe

W kampanii promocyjnej wystąpiła Bogna Sworowska, która kilka miesięcy temu, w wieku 56 lat, z sukcesem wróciła do modelingu. Oprócz niej w sesji zdjęciowej wzięła udział również Barbara Milewicz, jedna z nielicznych i pierwszych polskich modelek, które w latach 90. przebiły się na rynek międzynarodowy. Internautkom bardzo spodobała się kampania z udziałem 51-latki.  W komentarzach pod spotem promocyjnym podkreślały, jak ważne jest to, że ubrania prezentuje dojrzała kobieta.

Czytaj więcej

Koniec ageizmu w modzie? Siostra Belli i Gigi Hadid wkracza na wybiegi
Moda
Dziedzictwo Iris Apfel: obrazy i przedmioty osobiste należące do projektantki idą pod młotek
Moda
Kim Ye-ji: wicemistrzyni olimpijska podbija świat mody. Gdzie można ją zobaczyć?
Moda
Piękna 80-letnia. Seniorka z Zambii robi furorę w social mediach jako ikona stylu
Moda
Słynna marka luksusowych torebek ma kłopoty. Klienci zarzucają jej nieuczciwe praktyki
Moda
Victoria’s Secret stawia teraz na inkluzywność. Nie wszystkim jednak to się podoba
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego