88-letnia Maggie Smith w kampanii Loewe. M jak Magia, M jak Moda...

Trudno dorównać fascynującej magii wykreowanej przez J.K. Rowling na kartach sagi o Harrym Potterze, ale hiszpański dom mody Loewe podjął tę rękawicę.

Publikacja: 26.10.2023 17:35

Maggie Smith - gwiazda nowej kampanii Loewe

Maggie Smith

Maggie Smith - gwiazda nowej kampanii Loewe

Foto: PAP/Photoshot

Do najnowszej kampanii marki luksusowa marka zaprosiła ubóstwianą przez fanów serii o młodym czarodzieju Maggie Smith – aktorkę wcielającą się w rolę Minerwy McGonagall, pierwszej nauczycielki Harry’ego. Czy ten zabieg nie tylko doda szczypty fantazji stworzonym przez Loewe kreacjom, ale również przysporzy mu nowych klientów?

Jedna z najwybitniejszych brytyjskich aktorek oraz dwukrotna laureatka Oscara Maggie Smith czaruje nie tylko w świecie Pottera, ale uwodzi również jako m.in. hrabina Violet z „Downton Abbey” lub Diana z „Suity Kalifornijskiej”. Pani Smith może pochwalić się zarówno ponadprzeciętnymi zdolnościami aktorskimi i głęboką charyzmą, jak i wielką klasą, ujmującą osobowością oraz wysoką kulturą osobistą, charakterystyczną dla ludzi z jej pokolenia. Jak się okazało, 88-latka potrafi również zabłysnąć w roli modelki.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Moda
Kim inspirowała się Ivanka Trump wybierając strój na inaugurację prezydentury ojca? Ciekawa teoria
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Moda
Strój Melanii Trump na inauguracji męża nie był przypadkowy. "Wysłała jednoznaczny komunikat"
Moda
Dziedzictwo Iris Apfel: obrazy i przedmioty osobiste należące do projektantki idą pod młotek
Moda
Kim Ye-ji: wicemistrzyni olimpijska podbija świat mody. Gdzie można ją zobaczyć?
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Moda
Piękna 80-letnia. Seniorka z Zambii robi furorę w social mediach jako ikona stylu
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej