Na wybiegu królował tweed w nieco innej niż dotychczasowa odsłonie i kolorystyce nawiązującej do lat 60.,70. i 80. Zakurzonym musztardowym beżom, ceglastym czerwieniom i łososiowym różom Chanel dodał mocy i wyrafinowania.

Chanel Metiers d’Art

Projektantka Virginie Viard, od 2019 pełniąca funkcję dyrektora kreatywnego marki, zainspirowana awangardowym klimatem i historią miasteczka w północnej Anglii - w którą wpisana jest nie tylko piłka nożna, ale przede wszystkim muzyka - stworzyła kolekcję idealnie łączącą w sobie nostalgię z nowoczesnością.

Czytaj więcej

To ona założyła kobietom spodnie - inspirująca historia Coco Chanel

Również w Manchesterze zrobiona została sesja zdjęciowa prezentująca wiosenną kolekcję. Autorem zdjęć jest Jamie Hawkesworth, 36-letni brytyjski fotograf, który wcześniej pracował już z marką Loewe i J. W. Anderson. Do stworzenia koncepcji całej sesji i towarzyszącego jej filmu reklamowego zaangażowano amerykańską scenarzystkę i reżyserkę Sofię Coppolę.

Chanel Metiers d’Art - zdjęcia wizerunkowe kolekcji

Chanel Metiers d’Art - zdjęcia wizerunkowe kolekcji

Materiały prasowe