Nowy hit od Louis Vuitton: Sandwich bag niekoniecznie na kanapki. Trzeba wydać na nią fortunę

Podczas pokazu kolekcji wiosna-lato 2024 francuskiej luksusowej marki Louis Vuitton zaprezentowano torbę do złudzenia przypominającą opakowanie na kanapki lub zakupy spożywcze. Choć podobieństwo jest jednoznaczne, cena modelu odbiega od pierwowzoru. Za sprzedany 4 stycznia w Hollywood pierwszy egzemplarz skórzanej torby zapłacono $3,130. Kto jest autorem projektu i czy torbę można nabyć od ręki?

Publikacja: 17.01.2024 14:47

Autorem wyjątkowo oryginalnego projektu Louis Vuitton - tzw. sandwich bag - jest wokalista i produce

Autorem wyjątkowo oryginalnego projektu Louis Vuitton - tzw. sandwich bag - jest wokalista i producent muzyczny Pharrell Williams.

Foto: Adobe Stock

Torba została wykonana z miękkiej skóry bydlęcej w dokładnie tym samym kolorze, co rozpoznawalne na całym świecie opakowania na zakupy lub kanapki. Jedyne elementy graficzne to charakterystyczne napisy „Louis Vuitton” i „Maison Fondée en 1854”. Wewnątrz znajdują się dwie kieszenie: jedna zapinana na zamek i druga – podwójna, mająca charakter organizera. Wnętrze wyściełane jest tekstylną podszewką, a zapięcie ma kolor granatowy.

Sandwich bag nie ma klasycznego paska do zawieszenia na ramieniu. Podwójnie zrolowaną od góry, nosi się ją pod pachą lub trzymając za jej zwiniętą część.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Moda
Boom boom, czyli luksus dla tych, których na niewiele stać. Nowy trend w pokoleniu Z
Moda
Zakupy jubilerskie przenoszą się do sieci. Bonore przyciąga ceną i jakością
Moda
Francja chce karać za negatywne skutki ekspresowej mody. Trwają prace nad ustawą
Moda
H&M eksperymentuje z klonami modelek stworzonymi przez AI. Zagrożenie czy usprawnienie?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Moda
Wyśmiewane show Meghan Markle jednak inspiruje. Oto marki, które dzięki niemu zarabiają krocie