Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 12:19 Publikacja: 27.11.2023 14:17
Fałszerze luksusowych produktów podrabiają je coraz rzetelniej.
Foto: Adobe Stock
W ubiegłym roku z platform e-commerce usunięto ponad 520 tys. reklam fałszywek Chanel, a na portalach społecznościowych 400 tys. postów wprowadzających potencjalnych klientów w błąd.
Luksusowe domy mody od dekad walczą z podróbkami swoich produktów. W 2019 r. stanowiły one 5,8 proc. importu do Unii Europejskiej. W 2021 r. organy celne na terenie UE przejęły prawie 42 miliony podrobionych produktów wszystkich marek, których wartość szacuje się na dwa miliardy euro. Niegdyś torebki, buty, perfumy i inne akcesoria wzorowane na luksusowych towarach sprzedawane były głównie na straganach i w prywatnych butikach. Francuski magazyn „Madame Figaro” przyjrzał się ich dystrybucji w Internecie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Mimo kilku skandali, które w ostatnich latach podminowały wizerunek Julii Kuczyńskiej, influencerce i bizneswoma...
To nie była audiencja u papieża, lecz wizyta w kościele. W takiej sytuacji nie obowiązują restrykcyjne zasady –...
Pierwsza Dama nie jest od tego, aby lansować modę na salonach. Jej rolą jest reprezentowanie Polski w sposób jak...
Po swoim głośnym odejściu ze stanowiska redaktorki naczelnej amerykańskiej edycji magazynu „Vogue” pod koniec cz...
Gęste blond fale, regularne rysy twarzy, pełna blasku skóra, śnieżnobiałe zęby – modelka uśmiechająca się na jed...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas