Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.08.2025 08:16 Publikacja: 13.05.2025 12:44
Wyzywające kreacje, odsłanianie ciała i zwracanie na siebie w ten sposób uwagi przez lata było skutecznym środkiem autopromocji dla wielu osób pojawiających się w Cannes.
Foto: Adobe Stock
Od wtorku 13 maja do soboty 24 maja pałac festiwalowy w Cannes będzie gościł wiele gwiazd filmowych i ludzi związanych z tą branżą. Jak co roku, pokażą się na czerwonym dywanie w strojach wieczorowych specjalnie stworzonych na tę okazję. Tym razem ma nie być jednak krzykliwych kreacji, zwłaszcza tych odsłaniających zbyt dużo ciała. W komunikacie prasowym organizatorzy Festiwalu Filmowego w Cannes przypominają, że „ze względów przyzwoitości nagość jest zabroniona na czerwonym dywanie, a także w każdej innej części festiwalu”. Ze względów praktycznych zakazane są również suknie z długimi trenami i kaskadami falban, które blokują przejścia gościom i utrudniają zajmowanie miejsc w sali projekcyjnej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zbyt wyrazisty kolor paznokci, brak rajstop latem, nieadekwatna długość spódnicy – tyle wystarczy, by profesjona...
Kary dla firm zanieczyszczających środowisko, zakazy reklamy w mediach tradycyjnych, nowe obowiązki informacyjne...
Kreowanie się na dziedzica pokoleniowej fortuny to swoista forma społecznego performansu, bez intencji oszustwa,...
Jane Birkin, która stała się muzą twórców kultowych torebek marki Hermès, z nieskrywaną niechęcią odnosiła się d...
Gościem kolejnego odcinka podcastu „Powiedz to kobiecie” jest Pamela Szczerbik-Chudy, doktor nauk o kulturze, sp...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas