Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.11.2025 19:39 Publikacja: 19.05.2025 18:11
Jeśli chodzi o preferencje co do sposobu organizacji wypoczynku, prawie co czwarty Polak preferuje wyjazdy bez konieczności samodzielnego planowania.
Foto: Adobe Stock
Choć mogłoby się wydawać, że w warunkach duża liczba tanich połączeń lotniczych i otwarte granice krajów na całym świecie będą sprzyjać zainteresowaniu bliższymi i dalszymi podróżami poza Polskę, ze wspomnianego badania wynika, iż Polacy coraz częściej odkrywają na nowo uroki lokalnej turystyki. 45 proc. badanych najchętniej wybiera podróże krajowe, a tylko co piąty (20 proc.) stawia wyłącznie na zagraniczne wyjazdy. W grupie wiekowej 50+ prawie połowa (49 proc.) wybiera wypoczynek w kraju. Najwięcej amatorów zagranicznych wojaży jest z kolei wśród osób w wieku 25–34 lata (25 proc.).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Na fryzie pod pierwszym balkonem wieży Eiffla jej twórca kazał wygrawerować 72 nazwiska wybitnych francuskich na...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Turystyfikacja – tak mieszkańcy Paryża określają politykę miasta, które w ubiegłym roku odwiedziło 48,7 miliona...
Zlokalizowane w małych japońskich miejscowościach szkoły, które nie są już wykorzystywane zgodne z przeznaczenie...
Egzotyczny wyjazd w odległe rejony świata? A może urlop w Polsce? Niezależnie od wybranego kierunku wakacyjnych...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Quietcation nie jest chwilową modą – to odpowiedź na fundamentalne potrzeby człowieka XXI wieku, który w ciszy s...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas