Reklama

Mężczyźni są lepsi dla samych siebie. Ekspertka o tym, dlaczego kobietom trudniej osiągnąć sukces

Coraz głośniej mówi się, że kariera i sukces zawodowy nie zależą od płci i wszyscy mają w tym obszarze równe szanse. Niestety, często kobiety same ograniczają swoje możliwości. Autorka projektów rozwijających kobiecy potencjał, life & business coach Izabela Janowska podpowiada, jak temu zapobiegać.

Publikacja: 19.09.2023 07:00

Izabela Janowska: "Do plannera należy koniecznie wpisać punkt >>czas dla mnie<<".

Izabela Janowska

Izabela Janowska: "Do plannera należy koniecznie wpisać punkt >>czas dla mnie<<".

Foto: Archiwum prywatne

Biznes to męska sprawa. Czas płynie, zmieniają się realia otaczającego świata, a to powiedzenie wciąż się słyszy. Czy faktycznie dziś ma ono jeszcze rację bytu?

Izabela Janowska: Zdecydowanie nie. Biorąc pod uwagę to, jak wiele kobiet zakłada i prowadzi własne firmy, a także staje na czele ogromnych korporacji i różnych organizacji, nie można się z tym zgodzić. Myślę, że biznes już dawno przestał być męską sprawą. Nie oznacza to jednak, że zniknęły stereotypowe podejścia do kompetencji i sposobów działania obu płci w tym obszarze.  

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Rozwój
Awans i pieniądze nie wystarczają. Badanie pokazało, jak Polacy definiują dziś sukces zawodowy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Rozwój
Kosiarki zamiast kombajnów. Nowe podejście do AI w Polsce według Ministerstwa Cyfryzacji
Rozwój
Women in Tech Summit 2025 rusza 4 czerwca. Co ciekawego czeka na odwiedzających?
Rozwój
Certyfikat nie wystarcza? Oto, jak pracodawcy sprawdzają dziś znajomość języka obcego
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Rozwój
„Właściwie dobrana praca przywraca energię nawet po ciężkim dniu”. Oto, jak ją znaleźć
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama