Reklama
Rozwiń
Reklama

Awans i pieniądze nie wystarczają. Badanie pokazało, jak Polacy definiują dziś sukces zawodowy

Z badania „Sukces na wagę zdrowia – o kondycji psychicznej i przyszłości pracy”, zrealizowanego w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej „Bliżej Siebie”, płyną ciekawe wnioski na temat tego, jak Polacy definiują dziś sukces zawodowy.

Aktualizacja: 27.06.2025 17:59 Publikacja: 27.06.2025 17:35

Tylko 9 proc. uczestników badania „Sukces na wagę złota” uznało, że na poczucie osiągnięcia sukcesu

Tylko 9 proc. uczestników badania „Sukces na wagę złota” uznało, że na poczucie osiągnięcia sukcesu wpływa fakt, że pracuje się dużo, ponad normę.

Foto: Adobe Stock

Partnerem badania, o którym mowa, jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych, a partnerem badawczym PBS Sp. z o.o.

Wyniki przeprowadzonych analiz pokazały, że znaczna część osób wciąż patrzy na sukces z tradycyjnej perspektywy zarobków i awansu – spośród wskazanych elementów pracy wpływających na poczucie, że osiągamy sukces zawodowy, 74 proc. badanych wybrała wynagrodzenie, a 52 proc. awans na wyższe stanowisko.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rozwój
Kosiarki zamiast kombajnów. Nowe podejście do AI w Polsce według Ministerstwa Cyfryzacji
Rozwój
Women in Tech Summit 2025 rusza 4 czerwca. Co ciekawego czeka na odwiedzających?
Rozwój
Certyfikat nie wystarcza? Oto, jak pracodawcy sprawdzają dziś znajomość języka obcego
Rozwój
„Właściwie dobrana praca przywraca energię nawet po ciężkim dniu”. Oto, jak ją znaleźć
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Rozwój
Kobiety rzadziej niż mężczyźni korzystają z AI. Jak to wpłynie na ich rozwój i działanie firm?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama