Aktualizacja: 22.03.2025 14:07 Publikacja: 25.10.2023 10:51
Właściwa dieta może spowolnić procesy starzenia się skóry.
Foto: Adobe Stock
Skóra jest podstawową barierą chroniącą organizm przed czynnikami zewnętrznymi. Ponieważ dieta jest głównym źródłem pozyskiwania energii i składników odżywczych, nie podlega dyskusji, że ma ona niebagatelny wpływ na procesy starzenia się skóry. Okazuje się, że drobne zmiany w codziennej diecie mogą spowolnić powstawanie zmarszczek i poprawić kondycję cery.
We Francji rozprzestrzenia się wśród dzieci niepokojące zjawisko. Mowa o salonach piękności i centrach spa przeznaczonych dla dziecięcych klientów. Miejsca te zyskują coraz większą popularność. Lekarze i psycholodzy biją na alarm.
Makijażystka i bizneswoman Pat McGrath, którą królowa Elżbieta II uhonorowała tytułem szlacheckim, w ciągu dwóch dekad dorobiła się przydomka „królowej branży beauty”, zbudowała też własne urodowe imperium. Teraz zaczyna współpracę z marką Louis Vuitton.
Od pewnego czasu wiele mówi się o niepokojącym zjawisku o nazwie „Beauty Kids”. Z tym potencjalnie niebezpiecznym dla zdrowia dzieci trendem postanowił zawalczyć jeden z kalifornijskich polityków. Zaproponował ustawę zakazującą sprzedaży kosmetyków dla dorosłych osobom nieletnim.
Okazuje się, że sposób aplikacji kremu, żelu czy innego produktu do stosowania na skórę może mieć duży wpływ na jego skuteczność. Międzynarodowy zespół naukowców doszedł do ciekawych wniosków na ten temat na podstawie badania popularnego kremu na opryszczkę, który można kupić w tubce lub w opakowaniu z pompką.
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Służbowy dress code zazwyczaj dotyczy przede wszystkim odzieży, ale w wielu miejscach pracy zasady te mogą również obejmować makijaż i ogólny wygląd. O ile w pewnych firmach ekstrawagancja jest akceptowana, o tyle w większości biur obowiązuje umiar i dyskrecja w makijażu. Jak powinien on wyglądać?
Jazda na motocyklu to z całą pewnością wielka przyjemność, o czym zaświadczy każdy, kto chociaż raz miał okazję – legalnie, podkreślmy – poprowadzić maszynę na dwóch kołach.
Pracowała jako modelka, w Nowym Jorku uczyła się aktorstwa. W Los Angeles odnalazła dom i zdecydowała, że nie chce już być zależna od innych. Dzisiaj Magdalena Mielcarz jako Lvma Black produkuje muzykę i mówi: „Największym sukcesem jest robić rzeczy tak, jak się chce”.
Projekt autorstwa biura SAAN Architekci zdobył nagrodę w konkursie International Property Awards 2024. Wnętrza willi na Dolnym Śląsku to minimalizm i kojące kolory, a także otwarcie się na otaczającą dom przyrodę.
„Georges Blanc” to najstarsza gwiazdkowa restauracja na świecie. Pierwszą gwiazdkę w przewodniku Michelin zdobyła w 1929 roku. W 1981 roku otrzymała trzecią – i właśnie ją straciła, po 44 latach. „Nie spodziewaliśmy się tego” – skomentował szef kuchni restauracji „Georges Blanc”.
Kiedyś przyszła do nas klientka, znana scenografka, i powiedziała: „Chcę poczuć się wkurzona. Robię projekt, który jest fajny, ale zbyt klasyczny. Muszę poczuć wściekłość, bo inaczej nie będę wyrazista”. To było wyzwanie, ale znaleźliśmy dla niej zapach – mówi Victor Kochetov, twórca i współwłaściciel Mood Scent Bar, największej polskiej sieci perfumerii niszowych.
Pełny garnitur, z klasyczną koszulą i krawatem wrócił na wybiegi i czerwone dywany. W takich zestawach wystąpiło w ostatnim czasie wiele znanych kobiet, trudno też o markę odzieżową, która nie miałaby w swojej najnowszej kolekcji typowo garniturowych ubrań i dodatków. Z czego wynika powrót tego zapomnianego nieco trendu?
Warszawa i Kraków to miejsca, które najczęściej odwiedzają turyści przyjeżdżający do Polski. Na liście największych polskich atrakcji turystycznych na razie próżno szukać Łodzi. To jednak się stopniowo zmienia.
Breitling, szwajcarski potentat na rynku zegarków, nie zwalnia tempa. Po zakupie Universal Genève w 2023 roku, Szwajcarzy ogłosili kolejne przejęcie. Dzięki temu z niebytu powróci 200-letnia marka zegarkowa Gallet, niezwykle zasłużona w erze pionierów lotnictwa.
W ostatnich latach wiele znanych marek odzieżowych przeżywało kłopoty. Niektóre z nich, jak Forever 21, nie poradziły sobie z konkurencją. Gap, amerykańska marka znana na całym świecie, wychodzi na prostą. Nowa strategia zaczyna działać - oceniają analitycy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas