Reklama

Biznes zrobiony na włosach. Klaudia Duszyńska o swoim sukcesie

Sieć salonów Hollywood Hair to dziś już dobrze rozpoznawalna marka. Jej właścicielka opowiada o tym, jak ją stworzyła i nią zarządza.

Publikacja: 03.02.2024 11:25

Klaudia Duszyńska: Zaczęłam od małego salonu w kamienicy, a mój zespół liczył dwie osoby.

Klaudia Duszyńska: Zaczęłam od małego salonu w kamienicy, a mój zespół liczył dwie osoby.

Foto: Archiwum prywatne

Miała pani dobrze prosperującą firmę modową, a mimo wszystko zdecydowała się na działalność w branży beauty. Jak to wszystko się zaczęło?

Klaudia Duszyńska: Rzeczywiście moja przygoda z biznesem zaczęła się od firmy modowej. Byłam właścicielką marki Impress Me, która posiadała ogólnopolską sieć sklepów i własną szwalnię. W pewnym momencie prowadziłam dwie firmy, ponieważ zanim w stu procentach zdecydowałam skupić się na Hollywood Hair, działałam równolegle w branży odzieżowej. Jako młoda bizneswoman i matka nie ukrywam, że musiałam dokonać wyboru. Pomysł na markę fryzjerską zrodził się, ponieważ miałam duży problem z tym, aby ktoś dobrze przedłużył mi włosy. Proszę mi wierzyć - kilka lat temu wcale nie było to proste. Dostrzegłam w tym lukę na rynku i postanowiłam ją zagospodarować. Zaczęłam od małego salonu w kamienicy, a mój zespół liczył dwie osoby.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wywiad
17-letnia naukowczyni Kornelia Wieczorek na prestiżowej liście magazynu „Time”
Wywiad
13-letnia Amelia Golda zadebiutowała u boku Arka Jakubika. „Pod koniec zdjęć wydawało mi się, że nie mam już łez”
Wywiad
Agnieszka Specjalska zamieniła korporację na własny biznes z misją. „Warto się odważyć”
Wywiad
Pierwsza dama Marta Nawrocka: Kobieca siła tkwi w każdej z nas
Wywiad
Pola Gretkowska-Pietucha: Nadal nie wiem, jak kochać i jak być kochaną
Reklama
Reklama