Biznes zrobiony na włosach. Klaudia Duszyńska o swoim sukcesie

Sieć salonów Hollywood Hair to dziś już dobrze rozpoznawalna marka. Jej właścicielka opowiada o tym, jak ją stworzyła i nią zarządza.

Publikacja: 03.02.2024 11:25

Klaudia Duszyńska: Zaczęłam od małego salonu w kamienicy, a mój zespół liczył dwie osoby.

Klaudia Duszyńska: Zaczęłam od małego salonu w kamienicy, a mój zespół liczył dwie osoby.

Foto: Archiwum prywatne

Miała pani dobrze prosperującą firmę modową, a mimo wszystko zdecydowała się na działalność w branży beauty. Jak to wszystko się zaczęło?

Klaudia Duszyńska: Rzeczywiście moja przygoda z biznesem zaczęła się od firmy modowej. Byłam właścicielką marki Impress Me, która posiadała ogólnopolską sieć sklepów i własną szwalnię. W pewnym momencie prowadziłam dwie firmy, ponieważ zanim w stu procentach zdecydowałam skupić się na Hollywood Hair, działałam równolegle w branży odzieżowej. Jako młoda bizneswoman i matka nie ukrywam, że musiałam dokonać wyboru. Pomysł na markę fryzjerską zrodził się, ponieważ miałam duży problem z tym, aby ktoś dobrze przedłużył mi włosy. Proszę mi wierzyć - kilka lat temu wcale nie było to proste. Dostrzegłam w tym lukę na rynku i postanowiłam ją zagospodarować. Zaczęłam od małego salonu w kamienicy, a mój zespół liczył dwie osoby.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wywiad
Ukrainki na polskim rynku pracy. „Nie mogą tylko korzystać z dóbr państwa, które ich przyjęło”
Wywiad
Dzień Chemika 2025. „Wybierając te studia, można z optymizmem patrzeć w przyszłość”
Wywiad
1200 Polaków czeka na spotkania w FriendZone. Pomysłodawczynie inicjatywy „rozbiły bank”
POLKA NA OBCZYŹNIE
Polka w Kolumbii: Tutaj zachowanie z polskiej kawiarni jest kompletnie niemożliwe
Materiał Promocyjny
Obiekt z apartamentami inwestycyjnymi dla tych, którzy szukają solidnych fundamentów
PODCAST "POWIEDZ TO KOBIECIE"
„Powiedz to kobiecie”: Czy świat pozwoli umrzeć Wolnym Mediom?