Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 16:39 Publikacja: 12.06.2024 08:03
Kobieta liderka
Dr Magdalena Tokaj: „Rzeczpospolita” jest niekwestionowanym liderem wśród redakcji, które mają w stałej agendzie temat kobiecego przywództwa i promowanie roli kobiet w biznesie.
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, od 1 stycznia 2022 do 30 kwietnia 2024 roku w prasie i portalach internetowych pojawiło się niemal osiem tysięcy materiałów dotyczących promowania zwiększenia udziału kobiet w zarządach, władzach spółek oraz na stanowiskach kierowniczych w firmach i instytucjach. To średnio 280 publikacji miesięcznie. Dla porównania: średnia miesięczna liczba wzmianek na temat kobiet na rynku pracy (w ujęciu szerokim) wynosi osiem tysięcy. W analizowanym okresie najwięcej materiałów poświęconych tematyce kobiecego przywództwa ukazało się w „Rzeczpospolitej” (184), a we wszystkich mediach należących do tej samej grupy wydawniczej, czyli Gremi Media, było ich 265. W portalu rp.pl pojawiło się 118 tekstów, z czego część w serwisie Kobieta.rp.pl, który poświęcony jest tematyce kobiet w biznesie i prawie. Opisywane są w nim historie ich sukcesów, publikowane rozmowy o wyzwaniach, karierze i rozwoju osobistym.
Chęć całkowitego skupienia się na pracy może mieć zupełnie odwrotne skutki o zamierzonych – szczególnie, jeśli p...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Pieniądze to droga do wolności i do spokoju w głowie, a nie tylko sposób na to, żeby dobrze wyglądać i mieć drog...
Osoby w wieku 50-65 lat to najzamożniejsi obywatele Polski. To my urządzamy dzieciom wesela, dokładamy do mieszk...
Rola osób z pokolenia Z w kształtowaniu kultury korporacyjnej nie zmniejsza się – wręcz przeciwnie: kolejne bada...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Ludzie z pokolenia Z mają duży wpływ na działanie firm i sytuację na rynku pracy. Wśród wielu trendów wykreowany...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas