Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 09:13 Publikacja: 12.06.2024 08:03
Kobieta liderka
Dr Magdalena Tokaj: „Rzeczpospolita” jest niekwestionowanym liderem wśród redakcji, które mają w stałej agendzie temat kobiecego przywództwa i promowanie roli kobiet w biznesie.
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, od 1 stycznia 2022 do 30 kwietnia 2024 roku w prasie i portalach internetowych pojawiło się niemal osiem tysięcy materiałów dotyczących promowania zwiększenia udziału kobiet w zarządach, władzach spółek oraz na stanowiskach kierowniczych w firmach i instytucjach. To średnio 280 publikacji miesięcznie. Dla porównania: średnia miesięczna liczba wzmianek na temat kobiet na rynku pracy (w ujęciu szerokim) wynosi osiem tysięcy. W analizowanym okresie najwięcej materiałów poświęconych tematyce kobiecego przywództwa ukazało się w „Rzeczpospolitej” (184), a we wszystkich mediach należących do tej samej grupy wydawniczej, czyli Gremi Media, było ich 265. W portalu rp.pl pojawiło się 118 tekstów, z czego część w serwisie Kobieta.rp.pl, który poświęcony jest tematyce kobiet w biznesie i prawie. Opisywane są w nim historie ich sukcesów, publikowane rozmowy o wyzwaniach, karierze i rozwoju osobistym.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Z badania „Najpopularniejsze na świecie umiejętności wpisywane do CV”, opartego na analizie 17 milionów prawdziw...
Jak wygląda w polskich firmach kwestia przejrzystości i równości płac kobiet i mężczyzn? W czerwcu 2026 roku we...
Z raportu „Liderzy i liderki dobrostanu” wynika, że wzmocnienie działań w zakresie aktywnego, partycypacyjnego z...
14 września obchodzony był Dzień Walki z Wypaleniem Zawodowym. Choć w powszechnym mniemaniu to problem samego pr...
Już od dłuższego czasu wiadomo, że osoby z pokolenia Z mają duży wpływ na działanie rynku pracy i dokonujące się...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas