"Rzeczpospolita" na 1. miejscu w rankingu redakcji promujących przywództwo kobiet

W raporcie z analiz przeprowadzonych przez Kornblit & Partners Executive Search i Instytut Monitorowania Mediów - „Kobiety w zarządach – droga do równowagi” - doceniono rolę „Rzeczpospolitej” w promowaniu przywództwa kobiet.

Publikacja: 12.06.2024 08:03

Dr Magdalena Tokaj: „Rzeczpospolita” jest niekwestionowanym liderem wśród redakcji, które mają w sta

Kobieta liderka

Dr Magdalena Tokaj: „Rzeczpospolita” jest niekwestionowanym liderem wśród redakcji, które mają w stałej agendzie temat kobiecego przywództwa i promowanie roli kobiet w biznesie.

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, od 1 stycznia 2022 do 30 kwietnia 2024 roku w prasie i portalach internetowych pojawiło się niemal osiem tysięcy materiałów dotyczących promowania zwiększenia udziału kobiet w zarządach, władzach spółek oraz na stanowiskach kierowniczych w firmach i instytucjach. To średnio 280 publikacji miesięcznie. Dla porównania: średnia miesięczna liczba wzmianek na temat kobiet na rynku pracy (w ujęciu szerokim) wynosi osiem tysięcy. W analizowanym okresie najwięcej materiałów poświęconych tematyce kobiecego przywództwa ukazało się w „Rzeczpospolitej” (184), a we wszystkich mediach należących do tej samej grupy wydawniczej, czyli Gremi Media, było ich 265. W portalu rp.pl pojawiło się 118 tekstów, z czego część w serwisie Kobieta.rp.pl, który poświęcony jest tematyce kobiet w biznesie i prawie. Opisywane są w nim historie ich sukcesów, publikowane rozmowy o wyzwaniach, karierze i rozwoju osobistym.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes i prawo
Kobiety z pokolenia Z zmieniają myślenie o etacie. Firmy będą miały kłopoty?
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Biznes i prawo
Pokolenie Z demoluje firmy nowym stylem odchodzenia z pracy. „Winne zarządzanie”
Biznes i prawo
Kompetencje i studia przyszłości: Jakich specjalistów poszukują dziś pracodawcy?
Biznes i prawo
Jak wygląda sytuacja kobiet w wojsku na świecie? Wnioski z raportu ONZ
Biznes i prawo
Dlaczego starsi przedsiębiorcy chętniej niż młodsi współpracują z kobietami? Wyniki badania
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”