Joanna Tynor: "Branża gier jest ciekawym miejscem na karierę, bez względu na płeć"

Prezes zarządu firmy Drago entertainment przekonuje, że warto odczarować myślenie o tworzeniu gier jako wyłącznie męskim temacie.

Publikacja: 23.10.2023 08:00

Joanna Tynor: "Tworzenie gier jest bardzo złożonym procesem"

Joanna Tynor: "Tworzenie gier jest bardzo złożonym procesem"

Foto: Archiwum prywatne

Dlaczego w branży gier jest tak mało kobiet – zarówno wśród pracowników, jak i na stanowiskach menedżerskich? Jak można zachęcić kobiety do pracy w tzw. gamedevie?

Joanna Tynor: Z tego co wiem, faktycznie jestem jedną z niewielu prezesek działających na polskim rynku gier. Prowadzę jedną z najstarszych firm w tej branży, od początku koncentrując swoją uwagę tylko na DRAGO.

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Joanna Trepka, twórczyni marki L37: Koszty biznesowych błędów wzięli na siebie moi rodzice
Biznes
Od chaosu do sukcesu. Właścicielki marki The Odder Side o tym, jak ją budowały
Biznes
Współwłaścicielka perfumerii Galilu: W pierwszy sklep zainwestowałyśmy ponad 600 tys. złotych
Biznes
Prezes DESA Unicum Agata Szkup o inwestowaniu w sztukę: Jest odporne na zawirowania rynkowe
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Dlaczego kobietom trudniej przychodzi budowanie relacji w biznesie? Wyniki raportu