Tydzień Kobiet Sukcesu

Tydzień Kobiet Sukcesu to projekt organizowany przez Zrzeszenie Studentów Polskich SGH. W tym roku świętuje swoją XVIII edycję, która odbędzie się w dniach 4-8 marca w murach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Publikacja: 21.02.2024 14:00

Tydzień Kobiet Sukcesu

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym wydarzenia

Projekt składa się z warsztatów oraz paneli dyskusyjnych z udziałem prelegentów i prelegentek reprezentujących różne dziedziny biznesu. W tym roku tematyka prelekcji obejmuje wyzwania związane ze sztuczną inteligencją, najnowsze trendy w marketingu, analizę branży beauty w Polsce, a także inkluzywność. Projekt promuje poszerzanie wiedzy biznesowej oraz idee równości i różnorodności w biznesie.

Inauguracyjny panel „Inkluzywność w Biznesie: Współczesne Wyzwania i Perspektywy” odbędzie się 4 marca o godz. 17:00. W ramach niego eksperci i praktycy naświetlą teraźniejszą sytuację oraz swoje prognozy dotyczące wspierania tolerancji i otwartości zarówno w miejscu pracy, jak i w komunikacji z interesariuszami.

5 marca o godz. 17:00 zapraszamy na panel „Przemysł 4.0: Sztuczna Inteligencja w Biznesie”, podczas którego zapoznamy się zarówno z szansami jak i zagrożeniami, jakie niesie prężnie rozwijająca się sztuczna inteligencja, a także jej wpływem na dotychczasowe praktyki stosowane w biznesie.

Trzeciego dnia, 6 marca o godz. 17:00, będzie miała miejsce debata poświęcona zagadnieniu „Jak kupują kobiety – charakterystyka polskich konsumentek branży beauty”. Podczas niej przedstawiciele i przedstawicielki tejże branży podzielą się swoimi spostrzeżeniami i nakreślą obraz polskiego rynku oraz dalszych perspektyw jego przemian i rozwoju.

7 marca o godz. 17:00 spotkajmy się na panelu „Marketing Beyond Boundaries: Kreatywne Horyzonty Biznesu”, by omówić najciekawsze trendy w świecie marketingu i najnowsze możliwości pojawiające się z coraz to nowocześniejszymi technologiami i dynamicznie zmieniającą się aktywnością w mediach społecznościowych.

Podczas wydarzenia odbędą się również warsztaty oraz konkursy- po więcej informacji zapraszamy na media społecznościowe Tygodnia Kobiet Sukcesu oraz wydarzenie na FB:

FB: https://www.facebook.com/events/752137786783529

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym wydarzenia

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym wydarzenia

Projekt składa się z warsztatów oraz paneli dyskusyjnych z udziałem prelegentów i prelegentek reprezentujących różne dziedziny biznesu. W tym roku tematyka prelekcji obejmuje wyzwania związane ze sztuczną inteligencją, najnowsze trendy w marketingu, analizę branży beauty w Polsce, a także inkluzywność. Projekt promuje poszerzanie wiedzy biznesowej oraz idee równości i różnorodności w biznesie.

Biznes
Joanna Trepka, twórczyni marki L37: Koszty biznesowych błędów wzięli na siebie moi rodzice
Biznes
Od chaosu do sukcesu. Właścicielki marki The Odder Side o tym, jak ją budowały
Biznes
Współwłaścicielka perfumerii Galilu: W pierwszy sklep zainwestowałyśmy ponad 600 tys. złotych
Biznes
Prezes DESA Unicum Agata Szkup o inwestowaniu w sztukę: Jest odporne na zawirowania rynkowe
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Dlaczego kobietom trudniej przychodzi budowanie relacji w biznesie? Wyniki raportu