„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym wydarzenia
Projekt składa się z warsztatów oraz paneli dyskusyjnych z udziałem prelegentów i prelegentek reprezentujących różne dziedziny biznesu. W tym roku tematyka prelekcji obejmuje wyzwania związane ze sztuczną inteligencją, najnowsze trendy w marketingu, analizę branży beauty w Polsce, a także inkluzywność. Projekt promuje poszerzanie wiedzy biznesowej oraz idee równości i różnorodności w biznesie.
Inauguracyjny panel „Inkluzywność w Biznesie: Współczesne Wyzwania i Perspektywy” odbędzie się 4 marca o godz. 17:00. W ramach niego eksperci i praktycy naświetlą teraźniejszą sytuację oraz swoje prognozy dotyczące wspierania tolerancji i otwartości zarówno w miejscu pracy, jak i w komunikacji z interesariuszami.
5 marca o godz. 17:00 zapraszamy na panel „Przemysł 4.0: Sztuczna Inteligencja w Biznesie”, podczas którego zapoznamy się zarówno z szansami jak i zagrożeniami, jakie niesie prężnie rozwijająca się sztuczna inteligencja, a także jej wpływem na dotychczasowe praktyki stosowane w biznesie.
Trzeciego dnia, 6 marca o godz. 17:00, będzie miała miejsce debata poświęcona zagadnieniu „Jak kupują kobiety – charakterystyka polskich konsumentek branży beauty”. Podczas niej przedstawiciele i przedstawicielki tejże branży podzielą się swoimi spostrzeżeniami i nakreślą obraz polskiego rynku oraz dalszych perspektyw jego przemian i rozwoju.