Aktualizacja: 07.03.2025 03:23 Publikacja: 04.12.2024 12:12
menedżerki w biurze
Podczas badania zauważono, że osoby doświadczające lęku mają poczucie znikomego wpływu na przebieg wydarzeń w trudnych okolicznościach.
Foto: Adobe Stock
W popularnym serialu „The Office” obowiązki zaangażowanego managera w kilkuosobowym zespole pełni Michael Scott – nieprzewidywalny, pełen sprzecznych emocji i specjalizujący się w niestosownych komentarzach, często wprawia pracowników w zakłopotanie, a interwencje ze strony przełożonych wyższego szczebla nie są rzadkością w jego gabinecie. Trudne emocje, takie jak rozczarowanie czy smutek po rozstaniu komunikuje w sposób na tyle czytelny, że członkowie jego zespołu nie mogą przejść obok nich obojętnie, angażując się w wykonywanie obowiązków strapionego szefa. O kilka szczebli wyżej w firmowej hierarchii znajduje się opanowana, w pełni profesjonalna Jan Levinson-Gould, która konflikty rozwiązuje w sposób zgodny z obowiązującymi w korporacji zasadami, a o życiu prywatnym nie rozmawia wcale.
Biznes to nie tylko liczby. Niezwykle ważne jest budowanie relacji i wymiana doświadczeń – mówi Sylwia Poradzisz, która wraz z Dianą Kurkowską i Pauliną Oczkoś-Jeleń stworzyła markę kosmetyków probiotycznych Moliv Cosmetics.
Kolejny sezon na wodzie zbliża się wielkimi krokami
Każdy element kolekcji był z nią konsultowany. To nie było tak, że powstała kolekcja i po prostu dodano do niej nazwisko Jennifer Lopez – ona naprawdę dbała o każdy szczegół. Pracowaliśmy nad jakością i detalami - mówi Milena Inglot, dyrektor marketingu marki.
Managerowie wykazujący wysoki poziom empatii są postrzegani jako bardziej skuteczni, a ich zespoły osiągają lepsze wyniki. Czy jednak taki styl zarządzania może w pewnych okolicznościach okazać się nieskuteczny? Psycholog komentuje.
Choć multitasking wydaje się sposobem na szybkie wykonanie wielu projektów równolegle, to przełączanie się między zadaniami może prowadzić do spowolnienia tempa pracy i obniżenia efektywności. Czy kluczem do sukcesu powinien stać się monotasking?
Meghan Markle już wiele lat temu porzuciła karierę aktorki na rzecz rozwijania swoich własnych biznesów. W ubiegłym roku 43-letnia żona księcia Harry’ego uruchomiła lifestyle’owa markę, której nazwa do niedawna brzmiała American Riviera Orchard.
Elektromobilność to dzisiaj już nie jest pytanie „, czy”, tylko „jak”. Jaki samochód wybrać? O jakiej mocy? Z jak dużą baterią? Wreszcie, z jaką ładowarką? W przypadku samochodów marki Mercedes niezmienne jest jednak to, że wszystkie łączą wysoką efektywnością oraz lokalnie bezemisyjną jazdą z osiągami, komfortem i bezpieczeństwem.
Makijażystka i bizneswoman Pat McGrath, którą królowa Elżbieta II uhonorowała tytułem szlacheckim, w ciągu dwóch dekad dorobiła się przydomka „królowej branży beauty”, zbudowała też własne urodowe imperium. Teraz zaczyna współpracę z marką Louis Vuitton.
Czy stojąca na Manhattanie słynna rzeźba „Nieustraszona dziewczynka” zniknie z ulic miasta? Firma, która ufundowała dzieło w ramach kampanii wzywającej do zwiększenia roli kobiet w biznesie, po cichu zmieniła swoją politykę, dostosowując ją do oczekiwań administracji Donalda Trumpa – piszą amerykańskie media.
Dwa i pół roku temu wydawało się to niewykonalne, ale udało się – Adidas sprzedał ostatnią parę butów marki Yeezy rapera Kanye'ego Westa. W ten sposób niemiecki koncern ostatecznie pożegnał się z projektem, który przez długi czas przynosił ogromne pieniądze, by następnie nieoczekiwanie stać się potężnym kamieniem u szyi.
W kampaniach znanych marek odzieżowych zazwyczaj pojawiają się znane modelki albo aktorki. Sportsmenki biorą w nich udział znacznie rzadziej. W tym gronie znalazła się Angelika Wątor, czołowa polska szablistka, która właśnie została bohaterką kampanii reklamowej amerykańskiej marki Guess.
Zmiana zawodu nie była dla niej skokiem w nieznane – raczej koniecznością, która stała się nowym początkiem. Dziś Joanna Sydor, znana z roli Teresy w serialu „M jak miłość”, też kreuje świat - w architekturze wnętrz. Zarządza projektami, kieruje zespołem i czuje, że jest na właściwym miejscu.
Nigdy nie chciała być tylko „żoną Romana Polańskiego”. Pytana o problemy z prawem reżysera, odpowiadała: „to nie moja sprawa”. Jednak od czasu, gdy aresztowano go w Szwajcarii, robi wszystko, by przywrócić jego dobre imię. Teraz promuje książkę męża, która ukazuje się 5 marca.
2024 nie był łatwym rokiem dla firm z branży luksusowej, ale nie wszyscy mówią o rozczarowaniu i spadkach sprzedaży. Włoska marka Miu Miu, „młodsza siostra” słynnej włoskiej Prady, wyrasta na nową perłę w koronie koncernu Prada Group.
Selma Blair pojawiła się na przyjęciu „Vanity Fair” w wyjątkowym towarzystwie. Labrador Scout skradł serca gości, pełniąc też bardzo ważną funkcję u boku zmagającej się z chorobą aktorki. Jaką drogę pokonała 52-latka, zanim usłyszała właściwą diagnozę?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas