Reklama

Od chaosu do sukcesu. Właścicielki marki The Odder Side o tym, jak ją budowały

Zaczynałyśmy bez planu, bez doświadczenia. Dziś The Odder Side to stabilna, międzynarodowa marka, a my wciąż się uczymy. Za 10 lat chcemy być jeszcze bardziej zaskoczone tym, gdzie się znajdziemy – mówią Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek.

Publikacja: 23.09.2024 17:23

Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek

Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek

Foto: Asia Typek

Czy o The Odder Side można powiedzieć, że to połączenie historii sztuki z psychologią?

Justyna Przygońska: Rozumiem, skąd to pytanie. Choć moda nie ma bezpośredniego związku z historią sztuki czy psychologią, to faktycznie łączymy te dwie dziedziny. Ja – jako historyczka sztuki – i Brygida – jako psycholożka – czerpiemy z naszego wykształcenia.

Pozostało jeszcze 99% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznesowa inspiracja. Córki producenta muzycznego mają wyjątkową smykałkę do zarabiania
Biznes
Niepokojący wzrost luki płacowej w USA. Co się dzieje?
Biznes
Anna Salomon: Stworzenie marki jakościowych kosmetyków to koszt około dwóch milionów złotych
Biznes
Microshifting: czy taki model pracy służy organizacjom?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Jubilerski gigant ma nową prezeskę. To pierwsza w historii firmy kobieta na tym stanowisku
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama