Od chaosu do sukcesu. Właścicielki marki The Odder Side o tym, jak ją budowały

Zaczynałyśmy bez planu, bez doświadczenia. Dziś The Odder Side to stabilna, międzynarodowa marka, a my wciąż się uczymy. Za 10 lat chcemy być jeszcze bardziej zaskoczone tym, gdzie się znajdziemy – mówią Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek.

Publikacja: 23.09.2024 17:23

Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek

Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek

Foto: Asia Typek

Czy o The Odder Side można powiedzieć, że to połączenie historii sztuki z psychologią?

Justyna Przygońska: Rozumiem, skąd to pytanie. Choć moda nie ma bezpośredniego związku z historią sztuki czy psychologią, to faktycznie łączymy te dwie dziedziny. Ja – jako historyczka sztuki – i Brygida – jako psycholożka – czerpiemy z naszego wykształcenia.

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes
Odciążanie z wyrzucania. „Misyjny” start-up Polek idzie jak burza
PODCAST "POWIEDZ TO KOBIECIE"
Feminizm się opłaca biznesowi – liczby, które mówią prawdę
Biznes
Twórczyni festiwalu SeeBloggers o sukcesie własnej marki odzieżowej
Biznes
Prezes Green Caffè Nero o kobietach w biznesie i o tym, dlaczego kubek kawy w Polsce kosztuje 25 zł
Biznes
Luka płacowa wciąż się pogłębia: pracowanie ciężej nie pomoże