Reklama
Rozwiń
Reklama

Od chaosu do sukcesu. Właścicielki marki The Odder Side o tym, jak ją budowały

Zaczynałyśmy bez planu, bez doświadczenia. Dziś The Odder Side to stabilna, międzynarodowa marka, a my wciąż się uczymy. Za 10 lat chcemy być jeszcze bardziej zaskoczone tym, gdzie się znajdziemy – mówią Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek.

Publikacja: 23.09.2024 17:23

Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek

Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek

Foto: Asia Typek

Czy o The Odder Side można powiedzieć, że to połączenie historii sztuki z psychologią?

Justyna Przygońska: Rozumiem, skąd to pytanie. Choć moda nie ma bezpośredniego związku z historią sztuki czy psychologią, to faktycznie łączymy te dwie dziedziny. Ja – jako historyczka sztuki – i Brygida – jako psycholożka – czerpiemy z naszego wykształcenia.

Pozostało jeszcze 99% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznesowa inspiracja. Córki producenta muzycznego mają wyjątkową smykałkę do zarabiania
Biznes
Niepokojący wzrost luki płacowej w USA. Co się dzieje?
Biznes
Anna Salomon: Stworzenie marki jakościowych kosmetyków to koszt około dwóch milionów złotych
Biznes
Microshifting: czy taki model pracy służy organizacjom?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Jubilerski gigant ma nową prezeskę. To pierwsza w historii firmy kobieta na tym stanowisku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama