Reklama
Rozwiń

Od chaosu do sukcesu. Właścicielki marki The Odder Side o tym, jak ją budowały

Zaczynałyśmy bez planu, bez doświadczenia. Dziś The Odder Side to stabilna, międzynarodowa marka, a my wciąż się uczymy. Za 10 lat chcemy być jeszcze bardziej zaskoczone tym, gdzie się znajdziemy – mówią Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek.

Publikacja: 23.09.2024 17:23

Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek

Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek

Foto: Asia Typek

Czy o The Odder Side można powiedzieć, że to połączenie historii sztuki z psychologią?

Justyna Przygońska: Rozumiem, skąd to pytanie. Choć moda nie ma bezpośredniego związku z historią sztuki czy psychologią, to faktycznie łączymy te dwie dziedziny. Ja – jako historyczka sztuki – i Brygida – jako psycholożka – czerpiemy z naszego wykształcenia.

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Fortuna zbita na pomaganiu. Tak miliarderka Lauren Leichtman zbudowała swoje imperium
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
50 ofert, jedna odpowiedź. Jak Kimberley Ho zbudowała milionowe imperium firmy Evereden?
Biznes
Urszula Rzepniewska, współtwórczyni marki Marlu: Jeszcze nie czas na odcinanie kuponów
Biznes
Lucy Guo deklasuje Taylor Swift na liście najmłodszych miliarderek. Na czym się wzbogaciła?
Biznes
Rekordowa liczba prezesek na liście „Fortune 500”