Reklama

Kosmetyki stworzone przez Polki podbijają Skandynawię. Zaczęło się od problemów ze skórą

W „męskim biznesie” sukces oznacza przede wszystkim zysk, a w „biznesie kobiecym” sukces to możliwość łączenia roli matki z rolą przedsiębiorczyni, budowanie dobrych relacji w pracy oraz rozwiązywanie konfliktów - mówi Agata Borzym, współwłaścicielka znanej marki kosmetycznej.

Publikacja: 04.12.2024 13:33

Agata Borzym i Gabriela Kawęczyńska - właściciekli marki Hagi: Ten rok będziemy kończyć z obrotami n

Właścicieli marki Hagi

Agata Borzym i Gabriela Kawęczyńska - właściciekli marki Hagi: Ten rok będziemy kończyć z obrotami na poziomie około 20 mln złotych. W najbliższych latach chcemy skupić się na stabilizacji zmian, które wprowadziliśmy, zatrudniliśmy też 20 nowych pracowników.

Foto: Justyna Gagoś

Motto marki Hagi zamieszczone na stronie internetowej brzmi: „Wszystko zaczęło się od marzenia – żeby robić coś dobrego i dzielić się tym ze światem”. Jak  narodził się pomysł na założenie firmy?

Agata Borzym: Wszystko zaczęło się od naszej mamy, Hani – chemiczki i kosmetolożki, która od zawsze marzyła o tworzeniu naturalnych kosmetyków. Trzy dekady temu w Polsce pomysł taki wydawał się jednak trudny w realizacji. W latach 90., gdy na rynek wchodziły marki takie jak Nivea czy Johnson & Johnson, zainteresowanie naturalnymi produktami było znikome. Do tego życie rzucało różne wyzwania – troje dzieci, praca naukowa na uczelni. Jednak to marzenie cały czas kiełkowało w naszej mamie. Rodzice chemicy mieli laboratorium. To w nim 10 lat temu, w weekendy mama mogła rozwijać swoją pasję. Wkrótce postanowiła zrobić krok dalej: poszła na studia kosmetologiczne, by pogłębić swoją wiedzę i zaczęła testować pierwsze receptury. Początkowo kosmetyki trafiały do nas. My z kolei dzieliłyśmy się nimi z przyjaciółkami i znajomymi. Mama, która była sercem naszej firmy, często powtarzała, że ma poczucie, iż robi coś naprawdę dobrego, bo tworzy produkty, które są oparte na naturalnych i wysokiej jakości składnikach. I właśnie stąd wzięło się nasze motto.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Jubilerski gigant ma nową prezeskę. To pierwsza w historii firmy kobieta na tym stanowisku
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Danielle Guizio: jak seria zbiegów okoliczności zagwarantowała jej sukces w świecie mody?
Biznes
Mira Murati po odejściu z OpenAI zakłada start-up warty miliardy dolarów
Biznes
Female Founder World. Od upadku firmy do pomysłu, który inspiruje miliony kobiet
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Fortuna zbita na pomaganiu. Tak miliarderka Lauren Leichtman zbudowała swoje imperium
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama