Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.10.2025 16:32 Publikacja: 04.12.2024 13:33
Właścicieli marki Hagi
Agata Borzym i Gabriela Kawęczyńska - właściciekli marki Hagi: Ten rok będziemy kończyć z obrotami na poziomie około 20 mln złotych. W najbliższych latach chcemy skupić się na stabilizacji zmian, które wprowadziliśmy, zatrudniliśmy też 20 nowych pracowników.
Foto: Justyna Gagoś
Motto marki Hagi zamieszczone na stronie internetowej brzmi: „Wszystko zaczęło się od marzenia – żeby robić coś dobrego i dzielić się tym ze światem”. Jak narodził się pomysł na założenie firmy?
Agata Borzym: Wszystko zaczęło się od naszej mamy, Hani – chemiczki i kosmetolożki, która od zawsze marzyła o tworzeniu naturalnych kosmetyków. Trzy dekady temu w Polsce pomysł taki wydawał się jednak trudny w realizacji. W latach 90., gdy na rynek wchodziły marki takie jak Nivea czy Johnson & Johnson, zainteresowanie naturalnymi produktami było znikome. Do tego życie rzucało różne wyzwania – troje dzieci, praca naukowa na uczelni. Jednak to marzenie cały czas kiełkowało w naszej mamie. Rodzice chemicy mieli laboratorium. To w nim 10 lat temu, w weekendy mama mogła rozwijać swoją pasję. Wkrótce postanowiła zrobić krok dalej: poszła na studia kosmetologiczne, by pogłębić swoją wiedzę i zaczęła testować pierwsze receptury. Początkowo kosmetyki trafiały do nas. My z kolei dzieliłyśmy się nimi z przyjaciółkami i znajomymi. Mama, która była sercem naszej firmy, często powtarzała, że ma poczucie, iż robi coś naprawdę dobrego, bo tworzy produkty, które są oparte na naturalnych i wysokiej jakości składnikach. I właśnie stąd wzięło się nasze motto.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Duńska marka jubilerska Pandora ogłosiła właśnie powołanie nowej osoby na stanowisku prezesa. Szefową firmy nieb...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Czy 400 dolarów wystarczy, by podbić świat mody? Projektantka Danielle Guizio udowadnia, że tak. Firma założona...
Pochodząca z Albanii Mira Murati odrzuciła intratną ofertę od Marka Zuckerberga opiewającą na miliard dolarów. S...
Zainicjowany przez Jasmine Garnsworthy chat dla kobiet wymieniających się poradami na temat prowadzenia biznesu,...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Lauren Leichtman to pierwsza kobieta na świecie, która zarobiła miliard dolarów dzięki powstałej przy udziale ka...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas